کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) چرا همستر کامبت به یکی از ترند‌های داغ ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قابلیت آزمایشی توقف ضبط صدا در واتس اپ برای نسخه iOS

  • کد خبر: ۸۸۴۱۴
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
پیشتر گفته شده بود که واتس‌اپ روی توسعه قابلیتی کار می‌کند تا امکان توقف ضبط را هنگام ارسال پیام صوتی برای دیگران فراهم می‌‌کند. اکنون این قابلیت به صورت آزمایشی در دسترس تعداد محدودی از کاربران نسخه iOS واتس‌اپ قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق گزارش WABetaInfo ویژگی جدیدی برای نسخه iOS اپلیکیشن واتس‌اپ به صورت آزمایشی فعال شده که به کاربران اجازه می‌دهد در حین صحبت کردن، فرآیند ضبط صدا خود را متوقف کنند.

ویژگی جدید واتس‌اپ در بتا نسخه ۲.۲۱.۲۳۰.۱۶ برای کابران iOS ارائه شده، اما برخی آزمایش‌کنندگان نسخه قبلی نیز آن را گزارش کرده بودند. به خاطر داشته باشد که این ویژگی در دسترس تمام آزمایش کنندگان نسخه بتا قرار نگرفته است، بنابراین احتمال اینکه در حین تست‌های خود با آن مواجه نشوید وجود دارد. برای آزمایش این ویژگی پس از دریافت آخرین نسخه بتا، سعی کنید یک پیام صوتی ارسال کنید و به دنبال آیکون توقف بگردید.

قابلیت آزمایشی توقف ضبط صدا در واتس اپ برای نسخه iOS

در این گزارش همچنین اشاره شده که اگر فرآیند ضبط صدا خود را متوقف کرده باشد، می‌توانید یک بار دیگر آن را از سر بگیرید. با این وجود هنوز مشخص نیست که تا چه زمانی می‌توان ضبط صدای متوقف شده را دوباره آغاز کرد. هنوز زمان عرضه این ویژگی مشخص نشده اما احتمالا کاربران اندروید و iOS به زودی به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

واتس‌اپ در چند وقت گذشته ویژگی‌های جدیدی برای پلتفرم خود ارائه کرده تا تجربه کاربران خود را به عنوان یک پلتفرم پیام رسان محبوب بهبود دهد. از جمله ویژگی‌هایی که اخیرا به اپلیکیشن متعلق به متا اضافه شد می‌توان به مخفی سازی اطلاعات از برخی مخاطبان خاص، قابلیت Multi-Device و Community اشاره کرد.

همچنین ظاهرا واتس‌اپ قصد دارد در آینده پشتیبانی از کیف پول رمزارزی Novi را به پلتفرم خود اضافه کند. کیف پول دیجیتال Novi محصولی از شرکت متا یا همان فیسبوک است که با استفاده از ارزهای دیجیتال تبادلات مالی در سطح بین‌المللی را آسان می‌کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->