سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تریلر جدید فیلم «بتمن» The Batman مت ریوز | اطلاعاتی جدید از نقشه ریدلر

  • کد خبر: ۹۱۸۸۹
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
تریلر جدید فیلم «بتمن» The Batman مت ریوز | اطلاعاتی جدید از نقشه ریدلر
«برادران وارنر» تریلر بین‌المللی «بتمن» با بازی رابرت پتینسون را منتشر کرد که شامل تصاویر جدیدی از این فیلم است؛ از جمله اطلاعانی جدید از نقشه شوم «ریدلر» در داستان.

شهرآرانیوز - اولین تریلر فیلم The Batman در DC FanDome 2020 منتشر شد. و با اینکه فیلم هنوز در مرحله پس‌تولید است، شاهد تریلری جدید از این فیلم هستیم. تریلر اصلی شامل تصاویری بود که ریدلر سر قربانی‌اش را در نوار چسب پیچیده بود. تریلر بین‌المللی فیلم «بتمن» (The Batman) نگاه تازه‌ای دارد به شخصیت «ریدلر» و نقشه شیطانی او. به نظر می‌رسد هدف او خانواده بروس وین است، اما هنوز به طور قطع نمی‌توانیم از انگیزه‌های او حرف بزنیم. 

پس از اینکه مشخص شد بن افلک دیگر کارگردانی یا بازی در یک فیلم بتمن را برعهده نخواهد داشت، برادران وارنر مت ریوز را برای کارگردانی یک فیلم مستقل از دنیای بتمن استخدام کرد. آن‌ها رابرت پتینسون را هم برای نقش بتمن انتخاب کردند تا انتظارها برای دیدن بتمن جدید چندبرابر شود.

غیر از رابرت پتینسون در نقش بتمن، شاهد حضور بازیگران دیگری هم در «بتمن» خواهیم بود: پل دینو در نقش ریدلر، جفری رایت در نقش جیمز گوردون، زوئی کراویتز در نقش کت‌وومن و کالین فارل در نقش پنگوئن.


در ادامه بخوانید

نظر هیدئو کوجیما درباره تریلر جدید فیلم «بتمن» و بازی رابرت پتینسون


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->