شعب اخذ رأی در سینما‌های هویزه، مهر کوهسنگی و آفریقا فعال‌اند (۸ تیر ۱۴۰۳) مدیرکل فرهنگ‌ و‌ ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم منتخب مردم با فرهنگ و مفاخر این مرزوبوم آشنا باشد+ فیلم «هشام مطر» برنده جایزه جورج اورول شد جزئیات پخش «حسینیه معلی» در محرم ۱۴۰۳ اهالی فرهنگ و هنر مشهد؛ پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳)+ فیلم کودک مانند شاعر، ابزار خویشتن است | نگاهی به کتاب «بوم‌شناسی تخیلات کودکی» اثر ادیت کاب برنامه تلویزیونی؛ سیمای انتخابات راوی حماسه حضور در روز انتخاب + جزئیات ساز «قاصدک» | نگاهی به اجرای موسیقی اصیل ایرانی در پردیس تئاتر اردیبهشت مشهد حکایت نامزد انتخابات و پس گردنی انتقامی ما همه از این شیرینی حق داریم ساعت گران‌قیمت بهرنگ علوی در «جوکر ۲» + عکس زمان پخش و تکرار سریال «مختارنامه» از شبکه آی‌فیلم (محرم ۱۴۰۳) کدام فیلم‌های سینمایی با موضوع انتخابات ساخته شده است؟ فلسفه، در جستار و داستان و رمان | معرفی سه کتاب تازه از نشر «خوب» «ناخن‌ها» فیلم اختتامیه جشنواره کارلووی واری شد درباره کتاب «کودک دریا» و درسی که به آدم بزرگ‌ها می‌دهد فیلم‌های سینمایی آخر هفته (۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳) + خلاصه داستان و زمان پخش «جمشید هاشم‌پور» در بستر بیماری + عکس زمان پخش و تکرار سریال شب دهم در ایام محرم پخش مجموعه مستند «مهمان علی» از شبکه‌های سیما
سرخط خبرها

مت ریوز «بتمن» رابرت پتینسون را از کرت کوبین الهام گرفته است

  • کد خبر: ۹۲۶۳۹
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
مت ریوز «بتمن» رابرت پتینسون را از کرت کوبین الهام گرفته است
ریوز گفته است که فیلم The Batman بر اولین سال‌های حضور بتمن در گاتهام متمرکز خواهد بود. او در خلق شخصیت جوان بروس وین از دنیای واقعی و زندگی کرت کوبین، خواننده فقید گروه «نیروانا»، الهام گرفته است.

شهرآرانیوز - بتمن بدون‌شک محبوب‌ترین شخصیت کمیک‌بوکی است که تا به حال خلق شده است. در عصر مدرن این شخصیت در حدود دوازده فیلم ظاهر شده است، اما «بتمن» مت ریوز به نظر می‌رسد برداشتی تازه از این شخصیت ارائه کند. خود ریوز گفته است که فیلم آینده‌اش بر اولین سال‌های حضور بتمن در گاتهام متمرکز خواهد بود. او در خلق شخصیت بروس وین جوان‌ از دنیای واقعی و زندگی کرت کوبین، خواننده فقید گروه «نیروانا»، الهام گرفته است. کوبین در ۸ آوریل ۱۹۹۴ خودکشی کرد.

مت ریوز «بتمن» رابرت پتینسون را از کرت کوبین الهام گرفته است

در شماره آخر مجله «امپایر» ریوز گفته است زمانی که اولین فکرها درباره این فیلم در سرش بوده به آهنگ‌های نیروانا گوش می‌داده است و همین‌جا ایده‌ای در ذهنش شکل می‌گیرد.

وقتی می‌نویسم به موزیک گوش می‌دهم و زمان نوشتن اولین صحنه «بتمن» هم آهنگ «مانعی بین راه» (Something In The Way) نیروانا پخش می‌شد. آنجا بود که به ذهنم رسید به جای اینکه بروس وین را به نسخه‌هایی که قبلا از او دیده بودیم، تبدیل کنم، به نسخه دیگری که وجود دارد نزدیک شوم؛ جایی که او یک تراژدی بزرگ را پشت سر گذاشته و تبدیل به یک گوشه‌نشین شده است. پس شروع کردم به برقراری ارتباطاتی با فیلم «آخرین روزها»ی گاس ون سنت و نسخه تخیلی‌ کرت کوبین در این فیلم که رو به زوال است.

مت ریوز «بتمن» رابرت پتینسون را از کرت کوبین الهام گرفته است

آهنگ Something in the Way همان آهنگی است که در هر دو تریلری که تاکنون از The Batman منتشر شده می‌شنویم.


ببینید

تریلر جدید فیلم «بتمن» The Batman مت ریوز | اطلاعاتی جدید از نقشه ریدلر

تریلر فیلم بتمن The Batman با بازی رابرت پتینسون


ریوز همیشه تاکید کرده است که فیلم جدید بتمن روی نقش بروس وین به عنوان بزرگ‌ترین کارآگاه جهان تمرکز خواهد کرد:

این داستان کاملا دیدگاه‌محور است، یک داستان نوآر از بتمن که روی روی شانه‌های بروس وین روایت می‌شود، امیدوارم داستانی باشد که هیجان‌انگیز و در عین حال احساسی باشد. ما کمتر حالت کارآگاهی بتمن را در فیلم‌ها دیده‌ایم. البته در کمیک‌ها بیشتر این را می‌بینیم. او قرار است بزرگ‌ترین کارآگاه جهان باشد و این را در فیلم‌ها ندیده‌ایم. من دوست دارم این فیلم چیزی باشد که با آن به سفر تعقیب مجرمان و تلاش برای حل یک جنایت برویم و این به شخصیت بتمن اجازه می‌دهد تا چرخه‌ای داشته باشد و از طریق آن به یک دگرگونی برسد.

فیلم The Batman در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) اکران می‌شود.


در ادامه بخوانید

نظر هیدئو کوجیما درباره تریلر جدید فیلم «بتمن» و بازی رابرت پتینسون


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->