تعریض پل دهرود؛ اولین اتفاق خوب عمرانی ۱۴۰۳ مدیریت شهری مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود
سرخط خبرها

هزینه الیت را کاهش دهید

  • کد خبر: ۹۳۱۱
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۶
هزینه الیت را کاهش دهید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شرکت الیت
۵۹۷...۰۹۱۵ از شورای محترم شهر درخواست کاهش هزینه الیت را داریم. انصاف نیست برای چند دقیقه توقف مازاد بر نیم ساعت، پول یک ساعت کامل کسر شود.
شهرداری
۷۵۸...۰۹۳۵ آقای شهردار، برای بهسازی پیاده رو بولوار بعثت در رضای ۱۸ پل آهنی ما را برداشتند و بردند. آیا این درست است؟ لطفا بگویید آن را برگردانند. موضوع دیگر اینکه چرا این قدر کند کار می‌کنند و مردم را علاف می‌کنند؟
شهروند- آقای شهردار، در بولوار بعثت احمدآباد، پیمانکاران کار خود را درست و باکیفیت انجام نمی‌دهند. لطفا ناظر بفرستید تا هنوز کار تمام نشده است، نظارت شود.
۱۰۸...۰۹۱۵ سرویس‌های کارکنان شهرداری بسیار فرسوده هستند و جمعیت زیادی سوار آن می‌شوند. این موضوع سبب آلودگی و انتقال بیماری می‌شود. آیا آقای شهردار خودشان سوار این مینی بوس‌ها می‌شوند؟ مینی بوس‌هایی که بوی بد آن‌ها حال آدم را بد می‌کند!
شهروند- در بولوار اخوان ثالث، مقابل در هتل هما، کانال جمع آوری آب‌های سطحی وجود دارد که با آسفالت اختلاف سطح پیدا کرده و به دست انداز تبدیل شده است و ۲ بلوکه سیمانی پوشاننده آن نیز تخریب شده است. لطفا بلوکه‌ها را تعویض و اطراف آن را لکه گیری کنید.
۶۰۵...۰۹۱۵ تا چندسال پیش به سمت بولوار پیروزی که می‌رفتیم، تصویر زیبای کوه‌ها را می‌دیدیم، ولی الان ساختمان‌های رنگارنگ تصویر اصلی این منطقه شده است. با این حال هنوز هم جرثقیل‌هایی دیده می‌شود که مشغول اند! لطفا به کوه خواری پایان دهید.
شهروند- انتهای صیاد ۵۹، جنب پارک بهامین و محل وسایل بازی کودکان، مغازه‌های صافکاری، نقاشی و بازیافت وجود دارد که برای جان بچه‌ها خطر دارد. شهرداری هیچ کاری نمی‌کند. با ۱۳۷ تماس گرفته ایم، اما بی فایده بوده است. باتشکر، جمعی از ساکنان محله.
نیروی انتظامی
شهروند- از پلیس محترم گذرنامه درخواست می‌کنم که روند چاپ و توزیع گذرنامه افرادی را که برگه تردد اربعین برایشان صادر شده بود و الان درانتظار رسیدن گذرنامه اصلی خود هستند، تسریع کند.
شرگت گاز
شهروند- در کلان شهر مشهد فقط ۲ پیمانکار برای توسعه شبکه گاز وجود دارد. ما از فروردین ۹۸ در نوبت هستیم و هنوز نوبتمان نشده است. وقتی به اداره گاز مراجعه می‌کنیم، می‌گویند: به فکر سوخت زمستانی باشید که پیمانکار خیلی سرش شلوغ است. باوجود این همه نیروی جوان و بیکار، کسی نیست پیمانکاری شرکت گاز را از انحصار این ۲ پیمانکار خارج کند تا مشکلات مردم زودتر حل شود؟ لطفا رسیدگی کنید.
۶۶۷...۰۹۱۵ باسلام وخسته نباشید خدمت قشر زحمت کش روزنامه شهرآرا و تشکر از اینکه وقت گذاشتید و پیگیر مشکل «آوارگان پورسینا» شدید. ان شاءا... که خداوند متعال اجر و پاداش زحمات شما را به بهترین نحو عنایت فرماید.
سازمان ترافیک
۳۰۵...۰۹۳۶ ما ساکن محله اقبال لاهوری ۲۲ هستیم. این کوچه به دلیل عریض بودن و سرعت خودرو‌ها به شدت نیازمند نصب سرعت گیر است. به شهرداری نامه زده ایم، اما هنوز کاری انجام نشده است. خواهشمندم این مطلب را منعکس کنید.
مخابرات
۲۰۲...۰۹۱۵ از شرکت مخابرات استان می‌خواهیم که تلفن‌های کارتی را جمع آوری کند. این تلفن‌ها بیشتر بی استفاده هستند و برخی به آن‌ها آسیب می‌زنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->