کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) چرا همستر کامبت به یکی از ترند‌های داغ ارز‌های دیجیتال تبدیل شده است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳) آموزش حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش بحران کاهش اکسیژن آب اقیانوس‌ها و خطری که حیات زمین را تهدید می‌کند وعده ایلان ماسک برای به کارگرفتن ربات‌های تسلا از سال ۲۰۲۵ آیا گلکسی رینگ با گوشی‌هایی غیر از سامسونگ هم سازگار است؟ کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (دوشنبه ۱ مرداد) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ۱۱  اتاق فرار در  مشهد | درباره نوع جدیدی از بازی‌های گروهی که  در  میان نوجوانان و  جوانان مخاطب زیادی پیدا کرده است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سنسور جدید سونی بر روی گوشی های شیائومی ۱۲ پرو + تصاویر

  • کد خبر: ۹۳۴۳۱
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
سنسور جدید سونی بر روی گوشی های شیائومی ۱۲ پرو + تصاویر
شیائومی امروز رسما تایید کرد که گوشی شیائومی ۱۲ پرو به عنوان دوربین اصلی خود از سنسور جدید سونی IMX707 استفاده می‌کند که دارای رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی است.

به گزارش شهرآرانیوز، شیائومی ۱۲ استاندارد هم قرار است به سنسور IMX766 مجهز شود. اگرچه سنسور دوربین اصلی مدل استاندارد هم ۵۰ مگاپیکسلی است، اما در جزئیات با مدل پرو تفاوت دارد.

«لی جون»، مدیرعامل و موسس شیائومی امروز در چند پست اطلاعات جذابی را درباره دوربین سری شیائومی ۱۲ منتشر کرد. او ابتدا اعلام کرد که این گوشی با سنسور ۱/۱.۵۶ اینچی IMX766 سونی به بازار می‌آید که در راه‌اندازی، عکسبرداری، تصویربرداری پیوسته و عکاسی شبانه بسیار سریع عمل می‌کند. جون مدعی است که شیائومی ۱۲ با این سنسور می‌تواند به سریع‌ترین موبایل دنیا از حیث عکاسی تبدیل شود.

سنسور جدید سونی بر روی گوشی های شیائومی ۱۲ پرو + تصاویر

مدیرعامل این غول چینی در ادامه به سراغ انتشار اطلاعات شیائومی ۱۲ پرو رفت. او گفت این گوشی به عنوان دوربین اصلی از سنسور IMX707 استفاده می‌کند تا اولین گوشی دنیا با این سنسور باشد. این سنسور بسیار بزرگ با اندازه ۱/۱.۲۸ اینچی پیکسل‌های ۲.۴۴ میکرومتری تولید می‌کند و ۴۹ درصد ورودی نور بیشتر دارد.

شیائومی ۱۲ پرو قدرت بالایی در عکاسی شبانه دارد

شیائومی بهینه‌سازی‌های زیادی را روی قابلیت‌های عکاسی شبانه این دوربین اعمال کرده است. موسس این شرکت نمونه‌ای از تصاویر شبانه شیائومی ۱۲ پرو را به اشتراک گذاشته تا توانایی‌های آن را به نمایش بگذارد. در این نمونه‌ها می‌توانیم دقت بالای رنگ، حس طبیعی نورپردازی‌ها و کنترل صحیح نورها را ببینیم که باعث افزایش کنتراست بین نقاط تیره و روشن شده است.

سنسور جدید سونی بر روی گوشی های شیائومی ۱۲ پرو + تصاویر

منبع آگاه چینی با نام Digital Chat Station می‌گوید سنسور IMX707 در واقع همان IMX700 است که تغییراتی کوچکی داشته. یک بلاگر فناوری دیگر به نام Todo Plus هم این موضوع را تایید کرده و می‌گوید تفاوت خاصی میان IMX707 و نسل قبل آن وجود ندارد. با این حال، باید منتظر بمانیم تا ببینیم سونی از چه تفاوت‌هایی میان این دو محصول خبر خواهد داد.

سنسور جدید سونی بر روی گوشی های شیائومی ۱۲ پرو + تصاویر

سری جدید پرچمداران شیائومی قرار است در تاریخ ۲۸ دسامبر (۷ دی ماه) معرفی شوند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->