آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
سرخط خبرها

پوکی استخوان را با معجون شیر و پودر سنجد درمان کنید

  • کد خبر: ۹۴۶۸۰
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
پوکی استخوان را با معجون شیر و پودر سنجد درمان کنید
معجون شیر و پودر سنجد یکی از پرخاصیت‌ترین نوشیدنی‌های طب سنتی است که حاوی منیزم و کلسیم بالاست و به همین دلیل در درمان پوکی استخوان بسیار موثر است

به گزارش شهرآرانیوز، ترکیب شیر و پودر سنجد یکی از پرخاصیت‌ترین نوشیدنی‌های ارائه شده در طب سنتی است که می‌تواند به جذب املاح معدنی و مواد مغذی مثل منیزیم و کلسیم کمک کند.

ترکیب پودر سنجد وشیر می‌تواند از بروز بیماری‌هایی مثل پوکی استخوان جلوگیری کند و به طو کلی قوای استخوانی را بهبود بخشد؛ همچنین از بروز خستگی‌های زودهنگام پیشگیری می‌کندزیرا اغلب خستگی‌های زودهنگام به دلیل کمبود منیزیم و کلسیم ایجاد می‌شود که با مصرف این ترکیب، خستگی رفع می‌شود و شادابی و انرژی به بدن بازمی‌گردد.

بهتر است سنجد استفاده شده در این ترکیب  توسط خودتان پوست کنده و مغز آن آسیاب شود تا از کیفیت پودر سنجد تهیه شده اطمینان داشته باشید؛ در هنگام تهیه سنجد هم به کیفیت آن دقت کنید تا محصول نهایی اثر بخشی لازم را داشته باشد.

طرز تهیه پودر سنجد و شیر

یک قاشق غذا‌خوری پودر را در یک لیوان شیر، بریزید و با یک قاشق غذاخوری عسل آن را شیرین کنید و روزانه یک وعده از آن را با غذا یا میان‌وعده میل کنید.

با ۱۴ روز خوردن این معجون ساده، معجزه آن را مشاهده کنید؛ ۷۰ یا ۷۲ روز مصرف آن، مکمل درمانی بسیار مناسبی برای مبارزه با پوکی استخوان و آلزایمر است.

توجه داشته باشید که برخی افراد شیر گرم و برخی افراد شیر سرد را برای استفاده از این ترکیب ترجیح می‌دهند، پس می‌توانید مطابق مزاجتان از شیر با دمای مناسب استفاده کنید.

مصرف این ترکیب برای جوانان محدودیتی ندارد، اما ممکن است افراد میانسال و مسن را با اختلالات گوارشی مثل یبوست مواجه کند؛ اگرچه شیر گرم خاصیت مسهل بودن دارد، اما مصرف این ترکیب گاهی افراد با سن بالاتر را با مشکل مواجه می‌کند.

افراد میانسال می‌توانند با مصرف همزمان سیر و سنجد با مربای بالنگ، مربای به، مربای گل و عسل از عوارض گوارشی این ترکیب جلوگیری کنند و از خواص آن بهره برند.

ترکیب پودر سنجد و شیر به دلیل املاح معدنی سرشاری که دارد سطوح مفصلی را روان  و از بروز آرتروز و عوارض ناشی از آن جلوگیری می‌کند.

منبع: بهداشت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->