پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟ جزئیات طرح سه مرحله‌ای چین برای بحران غزه اسناد وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در اختیار هکر‌ها قرار گرفت مدیر سرویس مخفی آمریکا استعفا کرد حزب الله پایگاه نظامی نیریا را با پهپاد انتحاری هدف قرار داد آیت‌الله علم‌الهدی: وظایف روحانیت با دستگاه‌های حکومتی تفاوت دارد | رسالت طلبه، ایستادگی در بیان حق است گزینه‌های نهایی ریاست دیوان محاسبات مشخص شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) سفیر ایران با مقام سعودی در مورد ۲ حاجی بازداشتی رایزنی کرد
سرخط خبرها

داعش مسئولیت انفجار هرات را پذیرفت

  • کد خبر: ۹۶۸۷۰
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
داعش مسئولیت انفجار هرات را پذیرفت
گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار در هرات که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان این ولایت شد را برعهده گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ایندیا تودی در این باره نوشت، داعش در بیانیه ای در صفحه رسمی تلگرام خود مسئولیت این انفجار را برعهده گرفته است.

انفجار شنبه شب در منطقه حاج عباس در ناحیه دوازدهم شهر هرات اولین رویداد تروریستی در حکومت طالبان بود که در آن ۱۶ نفر از شهروندان هرات کشته و زخمی شدند.

دکتر عارف جلالی پزشک ارشد بیمارستان هرات در گفتگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت: پس از انفجار شب گذشته، ۷ کشته و ۹ زخمی به بیمارستان هرات منتقل شده است.

امیرمحمدی راننده خودروی مسافربری یکی از زخمیان این حادثه نیز گفت: زمانی که در حال رانندگی از ایستگاه دروازه ملک به سمت ایستگاه محل حاجی عباس در حرکت بود، شاهد انفجاری قدرتمند بوده که منجر به کشته و زخمی شدن غیرنظامی شده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->