سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال استعفا داد/ شجاعی: دیگر توان مبارزه با مشکلات را ندارم!

  • کد خبر: ۹۷۵۹۱
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال استعفا داد/ شجاعی: دیگر توان مبارزه با مشکلات را ندارم!
فریده شجاعی نایب رئیس فدراسیون بسکتبال از سمت خود کناره گیری کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال استعفا داد. او در نامه خود به مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون نوشته است:
"ضمن سپاس و قدردانی از پشتیبانی و حمایت‌های جنابعالی و جناب آقای دکتر طباطبایی و سایر همکاران و دلسوزان بسکتبال، اعلام می‌دارم که در این مدتی که در خدمت فدراسیون انجام وظیفه نموده ام، سعی کرده و صادقانه کوشیدم تا شاید دردی از درد‌های متعدد بسکتبال رنجور بانوان درمان شود و منافع ملی را بر مصالح فردی، جناحی و سیاسی ترجیح دادم و مفتخر و خشنودم که در این مدت کوتاه با وجود مخالفان و موانع مالی و انسانی موجود توانستم با ایجاد حس همدلی و تکیه بر حرکت گروهی هدفمند و برنامه محور عملکردی قابل قبول از خود بر جا بگذارم و فعالیت‌هایی اثر گذار در حوزه‌های مختلف در سطح ملی و بین المللی را کلید بزنم.
اما اکنون به دلیل عدم توان مبارزه با این مشکلات و علیرغم علاقه فراوان به خدمت در راستای توسعه بسکتبال بانوان، ادامه مسیر میسر نمی‌باشد و بدین وسیله استعفای خود را تقدیم می‌دارم.
موفقیت جنابعالی و رئیس فدراسیون منتخب و همکاران عزیزم در فدراسیون و دوستداران مهربان و دلسوز بسکتبال را از خداوند متعال خواستارم و سر بلندی دختران عزیز سرزمینم را آرزومندم. "
شجاعی همچنین پیامی در گروه واتس آپ برای همکاران خود ارسال کرد که در آن هم آمده است:"هر آمدی، رفتی در پیش دارد. رفتار همراه با محبت شما، کلمات پر مهر، لبخند‌های واقعی و دوستانه، حمایت‌های همه جانبه، همکاری‌های بی دریغ شمارا هرگز فراموش نمی‌کنم.
امیدوارم خاطرات بد، کاستی‌ها و تقصیر‌های مرا ببخشید و فراموش کنید و در عوض چهره‌ای را به خاطر بسپارید که همواره همه شمارا دوست داشته و به دوستی تان افتخار می‌کند
دعای خیر شمارا طلب می‌کنم و برایتان شادکامی و بهروزی آرزومندم. "

 

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال استعفا داد/ شجاعی: دیگر توان مبارزه با مشکلات را ندارم!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->