دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

برای تزریق واکسن کرونا به کودکان، رضایت کتبی والدین نیاز است؟

  • کد خبر: ۹۷۵۹۷
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
برای تزریق واکسن کرونا به کودکان، رضایت کتبی والدین نیاز است؟
معاون بهداشت وزیر بهداشت با اشاره به آغاز واکسیناسیون کرونا در گروه سنی بالای ۹ سال درباره شرایط تزریق واکسن به این گروه سنی توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر کمال حیدری معاون بهداشت وزیر بهداشت با اشاره به آغاز واکسیناسیون کرونا در گروه سنی بالای ۹ سال اظهار کرد:‌ در تمام مراکز واکسیناسیون کرونا به تمام افراد بالای ۹ سال به صورت اختیاری و با رضایت والدین خود واکسن تزریق می‌شود.

وی با بیان این‌که دو واکسن سینوفارم و پاستوکووک برای تزریق به کودکان مجوز دریافت کرده‌اند، افزود: شماره ملی این افراد ثبت و مشخص می‌شود که کودکان با والدین خود به مرکز مراجعه کرده‌اند و رضایت کتبی برای تزریق واکسن کرونا به کودکان نیاز نیست.

معاون بهداشت وزیر بهداشت درباره علت کمبودهای مقطعی واکسن آسترازنکا و پاستوکووک پلاس برای تزریق دوز سوم تصریح کرد:‌ هر میزان واکسنی که در کشور تولید و وارد شود پس از طی مراحل، سریعاً توزیع می‌شود اما با توجه به این‌که بازه سنی تزریق واکسن کرونا افزایش یافته و برخی مردم نیز تمایل بیشتری به تزریق برخی از برندهای واکسن دارند این اتفاق می‌افتد.

حیدری تأکید کرد: مردم باید توجه داشته باشند که همه واکسن‌های تولید و وارد شده مؤثرند و الان تزریق دوز سوم از نوع واکسن دوز سوم مهم‌تر است.

او گفت:‌ ما جزو معدود کشورهایی هستیم که انواع مختلفی از واکسن‌های کرونا را در سبد واکسیناسیون عمومی خود داریم و همین امر باعث می‌شود درخواست انواع مختلف واکسن برای تزریق دوز سوم افزایش یابد در حالی که بهترین واکسن در دسترس‌ترین واکسن است و نباید واکسیناسیون دوز سوم را عقب بیندازیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->