بایدن حامیان مالی دموکراتش را هم از دست داد رنگ صندوق رأی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تغییر می‌کند گیرم که در کنجی یا بر صدر! اگر سربازی، تو را چه باک از سر دادن؟! دریای اژه مجددا یونان و ترکیه را به جان هم انداخت پخش مستند ویژه‌برنامه‌ی تلویزیونی «سیدالشهدای خدمت» از تلویزیون (۱۰ تیر ۱۴۰۳) تلفات جدید نظامیان صهیونیست در شمال نوار غزه سعید جلیلی با نمایندگان فعلی و ادوار مجلس دیدار کرد ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های مجلس دوازدهم مشخص شد جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به طولکرم (۱۰ تیر ۱۴۰۳) سفر تبلیغاتی محمدجواد ظریف به مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تکمیل فهرست نهایی اعضای ۱۰ کمیسیون‌ تخصصی مجلس دوازدهم + اسامی شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی کمبود ۱۷۶ هزار معلم در سال تحصیلی جدید | حدود ۷۲ هزار معلم تا مهر امسال بازنشسته می‌شوند تبلیغات نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم، آغاز شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) معاون رئیس جمهورآمریکا: مناظره با ترامپ، ساعت خوبی برای بایدن نبود تظاهرات بزرگ مردم کراچی در حمایت از فلسطین و توقف جنگ در غزه حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان در قدس اشغالی + عکس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سفیر ایران در کابل: آماده سرمایه‌گذاری در افغانستان هستیم

  • کد خبر: ۹۹۵۳۲
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
سفیر ایران در کابل: آماده سرمایه‌گذاری در افغانستان هستیم
سفیر ایران در دیدار وزیر کشاورزی طالبان از آمادگی برای سرمایه گذاری در افغانستان خبر داد و گفت: توسعه کشاورزی در افغانستان مانع مهاجرت مردم به کشورهای خارجی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «بهادر امینیان» سفیر ایران در کابل با مولوی عبدالرحمان راشد وزیر کشاورزی طالبان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش باختر، در این دیدار وزیر کشاورزی طالبان گفت: با همکاری کشورهای همسایه در بخش زراعت و دامداری افغانستان دوباره آباد شده و این موضوع نگرانی‌های کشورهای همسایه را برطرف خواهد کرد.

وی در ادامه اظهارات خود گفت: بخش کشاورزی افغانستان سنتی بوده و باید این بخش مدرن شود.

مولوی راشد افزود: ما در کشور خود آب، زمین و نیروی کافی داریم، اما نیروی جوان در حالی که ما به ساخت و ساز نیاز مبرم داریم به دیگر کشورها مهاجرت می‌کنند.

وزیر کشاورزی طالبان همچنین از سفیر ایران درخواست کرد تا این کشور در بخش کشاورزی در حوزه آموزش کشاورزان، ماشین الات، تهیه کود شیمیایی و سایر بخش‌ها همکاری کند.

بهادر امینیان سفیر ایران در کابل نیز در این دیدار گفت: ما آمادۀ هرنوع همکاری و سرمایه‌گذاری در افغانستان و علاقه‌مند خریداری محصولات کشاورزی این کشور هستیم.

وی افزود: توسعه کشاورزی افغانستان، سبب کاهش مهاجرت مردم به کشورهای خارجی می‌شود.

امینیان بعضی محصولات کشاورزی افغانستان را در جهان بی‌نظیر خواند و اطمینان داد که پس از این بیشتر واردات کشورش را محصولات افغانستان تشکیل خواهد داد.

سفیر ایران در کابل در صحبت‌های خود از عملکرد آمریکا در بخش افغانستان انتقاد کرد و گفت: آمریکا هیچ زیر ساختی و کار بنیادی در افغانستان در مدت حضور خود در این کشور انجام نداده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->