واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟
سرخط خبرها

زاهدی گزینه پرسپولیس بود| دلیل عدم بازگشت لژیونر ایرانی مشخص شد

  • کد خبر: ۱۰۰۸۱۶
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
زاهدی گزینه پرسپولیس بود| دلیل عدم بازگشت لژیونر ایرانی مشخص شد
بازیکن ایرانی شاغل در لیگ اوکراین از گزینه‌های حضور در پرسپولیس بود اما این اتفاق رخ نداد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، پس از شروع عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین وضعیت بازی‌های ملی و باشگاهی این کشور هم به حالت تعلیق درآمد. در همین خصوص چند روز پیش اعلام شد که شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم زوریا اوکراین به دلیل شرایط خاص کشور اوکراین می‌تواند قراردادش را با این تیم فسخ کند و به عنوان بازیکن آزاد به هرتیمی که می‌خواهد برود. به همین دلیل شایعه شد که ممکن است زاهدی به پرسپولیس بیاید. البته با جذب احتمالی شیرزود تمیروف باید پروژه بازگشت زاهدی را به پرسپولیس تمام شده دانست.


در همین خصوص اطلاعاتی به دست ما آمد که خواندنش خالی از لطف نیست. در شرایطی بحث بازگشت شهاب زاهدی به پرسپولیس مطرح شد که ظاهرا در اوکراین اعلام شده تمام مسابقات ورزشی به مدت یک ماه تعطیل است و به خاطر همین تکلیف زاهدی و دیگر ورزشکاران مشخص نیست و نمی‌توانند به خاظر شرایط جنگی تا یک ماه آینده قراردادشان را فسخ کنند. البته اگر این شرایط تا یک ماه آینده ادامه دار باشد ممکن است تصمیمات دیگری گرفته شود.


مسئله دیگر این است که خود زاهدی به دوستان نزدیکش اعلام کرده فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و ترجیح می‌دهد فوتبالش را در تیم‌های اروپایی ادامه بدهد. یعنی حتی اگر قرار باشد به خاطر شرایط خاص اوکراین را ترک کند اولویتش بازی در تیم‌ها و کشور‌های اروپایی است نه پرسپولیس و فوتبال ایران. این در شرایطی است که زاهدی در شرایطی می‌تواند امیدوار باشد که در جام جهانی قطر حضور داشته باشد که همچنان لژیونر باقی بماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->