«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

آمازون و سونی برای ساخت سریال God of war مذاکره می‌کنند

  • کد خبر: ۱۰۱۵۷۶
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
آمازون و سونی برای ساخت سریال God of war مذاکره می‌کنند
به گفته منابع ددلاین، شبکه آمازون در حال مذاکره برای ساخت یک سریال تلویزیونی لایو اکشن بر اساس بازی محبوب «خدای جنگ» God of War با مضمون اساطیر باستان است.

به گزارش شهرآرانیوز - به گفته منابع ددلاین، شبکه آمازون در حال مذاکره برای ساخت یک سریال تلویزیونی لایو اکشن بر اساس بازی محبوب God of War با مضمون اساطیر باستان است.

این اقتباس تلویزیونی توسط خالقان/تهیه‌کنندگان اجرایی The Expanse، مارک فرگوس و هاک اوستبی به همراه راف جادکینز، تهیه‌کننده اجرایی/شورانر The Wheel of Time و همچنین استودیو‌های Sony Pictures Television و PlayStation Productions که در تمامی مجموعه‌های تلویزیونی مبتنی بر بازی‌های پلی‌استیشن همکاری می‌کنند، ساخته خواهد شد.

نمایندگان سونی و استودیو آمازون در حال حاضر هنوز هیچ نظری در این باره نداده‌اند. فرگوس و اوستبی برای نوشتن فیلم‌نامه Children of Men نامزد دریافت جایزه اسکار شدند و همچنین فیلم‌نامه Iron Man را نوشتند که دنیای سینمایی مارول را آغاز کرد. جادکینز نیز با مارول ناآشنا نیست، او پیش از این نویسنده و تهیه‌کننده ABC’s Agents Of S.H.I.E.L.D بود.

God of War جدیدترین معامله بزرگ برای یک مجموعه تلویزیونی مبتنی بر بازی ویدیویی محبوب در یک سرویس استریم به حساب می‌آید. پیش از این سرویس Peacock دستور ساخت سریال Twisted Metal یکی دیگر از بازی‌های سونی با بازی آنتونی مکی را داد. شبکه HBO نیز سریال موردانتظاری بر اساس بازی The Last of Us با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی تولید کرده است. نتفلیکس سریال تلویزیونی Resident Evil را در دست ساخت دارد، در حالی که +Paramount نیز در شرف پخش سریال Halo است.

فرنچایز God of War از استودیوی سانتا مونیکا در مجموع شامل هفت بازی در چهار نسل از کنسول‌های پلی استیشن می‌شود. سری بازی‌های اکشن اولین بار در سال ۲۰۰۵ بر پلی استیشن ۲ عرضه شد. هسته داستان، کریتوس جنگجوی سابق اسپارتان و سفر خطرناک او برای انتقام گرفتن از آرس، خدای جنگ یونان، پس از کشته شدن عزیزانش را نشان می‌دهد. پس از اینکه کریتوس خود به یک خدای جنگ بی‌رحم تبدیل می‌شود، دائماً به دنبال فرصتی برای تغییر سرنوشت می‌گردد.

پس از عناوین مختلف بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن مختلف از جمله PS۳ و PSP، استودیوی سانتا مونیکا با عرضه بازی نسخه سال ۲۰۱۸ در پلی‌استیشن ۴ جان تازه‌ای به این فرنچایز بخشید. در این قسمت کریتوس به منطقه اسکاندیناوی می‌رود و در آنجا با پسرش آترئوس، فرصت دوباره‌ای برای پدر شدن پیدا می‌کند. این بازی افتخارات زیادی از جمله بهترین بازی سال در گیم اواردز ۲۰۱۸ را کسب کرد.

هشتمین قسمت از سری خدای جنگ با نام God of War: Ragnorok برای پلی استیشن ۴ و ۵ در دست ساخت است که قرار است سال آینده عرضه شود و گفته شده تاخیر نخواهد خورد.

منبع: ویجیاتو


در ادامه بخوانید

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->