ادعای عضو هیئت‌رئیسه اتحادیه مشاوران املاک درباره انجام معاملات مسکن با بیت‌کوین! پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی
سرخط خبرها

قیمت منطقی هر عدد تخم مرغ بسته بندی چقدر است؟

  • کد خبر: ۱۰۰۶۳۱
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
قیمت منطقی هر عدد تخم مرغ بسته بندی چقدر است؟
بررسی ها نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و در برخی استان ها کمتر از این رقم است که این امر بیانگر افزایش تولید و رسیدن گله های جوان به تولید است.
به گزارش شهرآرانیوز، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن قیمت منطقی هر عدد تخم مرغ فله را یک هزار و ۵۰۰ تومان و بسته بندی را یک هزار و ۹۰۰ تومان برای مصرف کننده اعلام کرد.
 حمید رضا کاشانی گفت: علی رغم مازاد ۵ تا ۱۰ درصدی تولید و پیش بینی افزایش این میزان ناشی از رسیدن گله‌های جوان به تولید، واردات تخم مرغ در حال انجام است.

کاشانی می‌گوید: اتحادیه در شهریور برای تنظیم بازار خود پیشنهاد واردات تخم مرغ به مدت یک ماه را داد که متاسفانه به رغم معدوم سازی و فاسد شدن بخشی از تخم مرغ‌های وارداتی ناشی از کیفیت پایین این امر همچنان در حال انجام است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و در برخی استان‌ها کمتر از این رقم است که این امر بیانگر افزایش تولید و رسیدن گله‌های جوان به تولید است.

بنابر اعلام اتحادیه مرغداران میهن از ابتدای مهر تاکنون بیش از ۱۰ هزار تن تخم مرغ وارد شده است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن قیمت منطقی هر عدد تخم مرغ فله را  یک هزار و ۵۰۰ تومان و بسته بندی را یک هزار و ۹۰۰ تومان برای مصرف کننده اعلام کرد.

گزارش‌های میدانی از سطح شهر نشان می‌دهد که هر عدد تخم مرغ فله ۲ هزار تا ۲ هزار و ۳۰۰ تومان و تخم مرغ بسته بندی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۷۰۰ تومان است که با نرخ مصوب فاصله معناداری دارد.

او گفت: با توجه به افزایش تولید و پیش بینی اُفت قیمت تخم مرغ از ۲۰ اسفند هشدار‌های لازم را به مسئولان دولتی داده ایم که ضمن توقف واردات، ذخیره سازی تخم مرغ و صادرات را در دستور کار خود قرار دهند.

طبق اعلام مسئولان اتحادیه مرغ تخم گذار روزانه ۳ هزار و ۱۰۰ تا ۳ هزار و ۲۰۰ تن تخم مرغ تولید می‌شود که اگر دولتمردان تدابیری برای مازاد تولید نیندیشند، بدون تردید در ۵ ماه ابتدای سال آینده صنعت طیور زیان سنگینی متحمل می‌شود، به طوری که بسیاری از مرغداران از گردونه تولید خارج می‌شوند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->