قیمت انواع مدل‌های گوشی موبایل (۲۷ تیر ۱۴۰۳) یکی از مطالبه‌های کارگران از دولت چهاردهم حفظ و اصلاح سه‌جانبه‌گرایی در تعیین حقوق است قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۷ تیر ۱۴۰۳) | دیگنیتی پرستیژ ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان شد قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۷ تیر ۱۴۰۳) | کوییک دنده‌ای ۴۲۴ میلیون تومان پرش در جا در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۷ تیر ۱۴۰۳) آخرین اخبار از پرداخت وام اربعین ۱۴۰۳ طلا به کانال بالاتر ورود کرد | قیمت طلا و سکه در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تردد در جاده مخصوص تهران-کرج محدود شد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) بازگشت دلار به کانال ۵۸ هزار تومان | قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۲۷ تیر ۱۴۰۳) فروش محصول سایپا از یکشنبه آینده (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جزئیات و لینک ثبت‌نام وزیر نفت: سوخت پایدار تامین و بدون مشکل ارائه می‌شود بالاخره پایان کار ۱۹ هزار واحد مسکن مهر گلبهار صادر می‌شود خراسانی‌ها می‌توانند دست کم ۲۰ درصد قطعات خودرو‌های کشور را  تأمین کنند معامله غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن توسط بنگاه‌های املاک | فریب سوداگران را نخورید قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) | میوه گران شد آیا ترور ناموفق ترامپ رکورد جدیدی برای قیمت جهانی طلا ثبت می‌کند؟ قیمت طلا در بازار جهان (۲۶ تیر ۱۴۰۳) سهم ۷۰ درصدی خراسان رضوی از تجارت ایران و افغانستان قیمت جدید دام زنده اعلام شد (۲۵ تیر ۱۴۰۳) ثبت‌نام خودرو‌های فرسوده در سامانه نوسازی ناوگان + لینک | سن فرسودگی انواع خودرو‌ها چقدر است؟ قیمت بلیت هواپیما به مقصد عراق پرواز کرد! | قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما به نجف چقدر است؟ سازمان بازرسی: از تعطیلی شرکت صنایع سیم و کابل مشهد و بیکاری ۴۰۰ نفر جلوگیری شد استقرار ۱۱ جایگاه ارزاق عمومی و ۵ نانوایی در اطراف حرم مطهر رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی گوشی‌های موبایل کارکرده را چند بخریم؟ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۸۰۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی در مشهد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + یک اطلاعیه مهم بازار بورس متعادل به استقبال تعطیلات محرم رفت | گزارش وضعیت بورس (۲۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیامک دریافت کردند، این مطلب را بخوانند (۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۰۴۲۰۸
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
  • ۷
متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیامک دریافت کردند، این مطلب را بخوانند (۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱)
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی درباره پالایش ثبت‌نام کنندگان نهضت ملی مسکن گفت: کسانی که پیامک دریافت کرده‌اند، مدارک خود را به صورت حضوری برای تشکیل پرونده به آدرس اعلام شده در پیامک تحویل دهند تا برای واریز آورده ۴۰ میلیونی به بانک معرفی شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، طی روز‌های گذشته پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن ارسال شده که در آن عنوان شده است «در صورت داشتن شرایط لازم جهت تکمیل فرآیند ثبت نام با در دست داشتن اصل و کپی مدارک مورد نیاز به محل ساختمان اعلام شده در این پیامک مراجعه کنند و در غیر این صورت از سامانه حذف و عواقب بعدی بعهده متقاضی است».

«محمود محمودزداه» روز شنبه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، درباره اینکه متقاضیان نهضت ملی مسکن بعد از دریافت این پیامک چه وظیفه‌ای دارند، گفت: بررسی سه شاخص سابقه مالکیت، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و سبز بودن فرم «ج» متقاضیان در وزارت راه و شهرسازی انجام شده است و شاخص چهارم که سابقه سکونت متقاضیان است در استان‌ها بررسی می‌شود.

وی توضیح داد: برای صد درصد کسانی که ثبت نام کردند، بررسی این سه شاخص توسط ستاد انجام و اسامی تایید شده به کارتابل استان‌ها و شهر‌های جدید مورد تقاضا ارسال شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهر‌های جدید و استان‌ها سایر شاخص‌ها مرحله به مرحله بررسی شده است و کسانی که پیامک دریافت کردند مدارک خود را به صورت حضوری برای تشکیل پرونده فیزیکی به آدرس اعلام شده در پیامک تحویل دهند؛ چراکه مدارک متقاضی تا پیش از این فقط در سامانه بارگذاری و اعلام شده است.

محمودزاده توضیح داد: به محض اینکه سابقه ۵ سال سکونت در استان کنترل شود، فرد متقاضی برای تشکیل پرونده به نظام بانکی معرفی و بعد از افتتاح حساب و واریز وجه به پروژه متصل می‌شود.

آورده اولیه نهضت ملی مسکن ۴۰ میلیون تومان است

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: آورده اولیه نهضت ملی مسکن همان مبلغ ۴۰ میلیون تومان است که در پنج مرحله و به منظور پیشرفت فیزیکی پروژه واریز می‌شود. تسهیلات بانکی نیز در ۴ مرحله به حساب سازنده واریز خواهد شد.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در زمان انعقاد قرارداد بین سازنده و متقاضی جدول مربوطه در خصوص زمان واریز به آگاهی و امضای طرفین می‌رسد.

تایید ۲ میلیون و ۳۰۰ نفر در نخستین مرحله پالایش نهضت ملی مسکن

محمودزاده در مورد این سوال که چه تعداد از جمعیت ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری ثبت نام کنندگان در نهضت ملی مسکن در مرحله نخست تایید شدند؟، پاسخ داد: با اشراف گسترده‌ای که نسبت به بررسی سه شاخص «سابقه مالکیت، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و سبز بودن فرم «ج» متقاضیان» وجود داشت، از بیش از ۵ میلیون ثبت نامی در این طرح، حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ نفر تایید شدند و بعد از بررسی در استان‌ها باز هم ممکن است این عدد کاهش یابد.

طرح نهضت ملی مسکن یکی از سیاست‌های کلان دولت در حوزه مسکن است که ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در چهار سال دولت سیزدهم را هدف دارد.

عملیات اجرایی این طرح نیز از هفته نخست آبان‌ماه ۱۴۰۰در بیشتر استان‌ها آغاز شده است.

بر اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی اکنون نزدیک به ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد زمین آماده آغاز عملیات اجرایی است که با این میزان زمینی که آماده شده به همراه آغاز عملیات اجرایی بیش از ۸۸۰ هزار واحد مسکونی، بیش از ۷۰ درصد اراضی اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
0
0
سلام من امروز پیام اومد برام فقط دو روز وقت دارم واریز کنم میشه راهنمای کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
0
ما که بختی ماشینی داشتیم اول دادیم تاالان هیچ پولی همنست بدیم وام نمدن مامودیم باخدا
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
0
0
با سلام.اگر هدف دولت واقعا خونه دار کردن ما فقیر بیچاره هاست پس چرا اینقدر شرایط رو سخت گرفتین.من نوعی که برای اجاره خونم موندم چطور میتونم۴۰میلیون بعد ۷۰میلیون رو پرداخت کنم.آخه مسلمونا یکم انصاف داشته باشین.حداقل یک وام به نام من نوعی بدین ده ساله یا پانزده ساله باز پرداخت.نه اینکه هر سال با تورم مبلغ آورده رو زیاد کنین.پس سود سپرده ما کجا میره.
مهدی صفدری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
0
0
ما آدم مستاجر،۳فرزند،پدر مریض الزایمری،کارگر ساختمونی،به نظر شما اگه ۴۰میلیون آورده داشتم میرفتم پول رهن خونم زیاد میکردم کرایه کمتر بدم،نخواستیم بابا،برین بدین به قوم وخودشان پولدار خودتون ای طرح نهضت وزمین خواری پولدارای،نه مستاجرا،ما نخواستیم،مال خودتون،ولی اینقدر سر مردم منت نذارین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
0
0
من یهسال پیش پیام اومد واسه 40میلیون اولیه
ولی از اونموقع تا حالا هیچ پیامی نیومده
رفتم گفتن خبر میدن ایا قسط دوم هم پیامک شده برای کسی
علی اصغر یوسف زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
0
0
از وقتی پیام واریز اولیه دریافت میکنیم تا چند روز مهلت واریز داریم
یعقوب ژاله فرد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
0
0
سلام برام پیامک اومده که تا امروز یعنی 24آذر40میلیون واریز کنم منم 37میلیون تونستم جور کنم ....خواستم بدونم آیا مشکلی نداره با دوروز تاخیر 3میلیون و واریز کنم ؟؟؟؟یا چهل تومان و باید یکجا واریز کنم ؟؟؟؟لطفا جواب بدین امروز
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->