زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی: حلقه پایانی هنر انقلاب اسلامی را مردم تکمیل می‌کنند

  • کد خبر: ۱۰۴۳۰۱
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی: حلقه پایانی هنر انقلاب اسلامی را مردم تکمیل می‌کنند
هنرمندان انقلابی مشهد در انتشار کتاب در زمینه تاریخ شفاهی، تولید مستند، گرافیک و...دست پری دارند که همین باعث شده است مشهد در زمینه‌های مختلف هنری جزو قطب‌های اثرگذار در کشور باشد.

گروه فرهنگ | شهرآرانیوز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی درباره چگونگی وضعیت پرداختن به هنر انقلاب اسلامی در استان به لزوم افزایش سبد مصرفی فرهنگی جبهه انقلاب در میان خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: تبلیغ، ترویج و رونق این محصولات جز اولویت‌هاست.

به گفته محمد حسین‌زاده عیش‌آبادی، ایفای نقش هماهنگ کنندگی بین دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی وظیفه ذاتی اداره کل ارشاد است تا با استفاده از ظرفیت آن‌ها بتوانیم در حوزه تولید و توزیع محصولات هنری انقلاب اثرگذار باشیم.

حسین‌زاده با بیان اینکه مشهد در بسیاری از عرصه‌های هنری دست توانایی دارد، افزود: هنرمندان انقلابی مشهد در انتشار کتاب در زمینه تاریخ شفاهی، تولید مستند، گرافیک و .... دست پری دارند که همین باعث شده است مشهد در زمینه‌های مختلف هنری جزو قطب‌های اثرگذار در کشور باشد.

به گفته او آنچه که باید از این به بعد اتفاق بیفتد، تقویت و توسعه فعالیت‌ها و دیگر رشته‌های هنری و فراهم کردن بستر فعالیت در زمینه هنرهای انقلابی است تا از این طریق جریان‌های مردمی رشد یافته و تقویت شود.

حسین‌زاده در بخشی دیگر از صحبت‌هایش بیان کرد: ارشاد به تنهایی وظیفه اجرایی در این زمینه ندارد اما آنچه برای این ارگان فرهنگی و هنری مهم است سیاستگذاری، تصمیم گیری، حمایت‌گری و ایجاد هماهنگی بین ارگان‌ها برای فعالیت‌های هنری است که اگر این مراحل درست انجام شود، به حلقه پایانی این فرایند یعنی مردم می‌رسد و کار تکمیل می‌شود.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در بیان راهکارها برای آشنایی نسل جوان با هنر انقلاب اسلامی نیز گفت: با تقویت جریان‌های مردمی و موسسات فرهنگی و هنری که نگاه‌های انقلابی دارند و در جهت هویت ملی و ایرانی اسلامی تلاش می‌کنند می‌توان به این مهم دست یافت.

به گفته او مساجد و مدارس منبع اصلی برای شناخت علاقمندان و افراد دارای استعداد هنری است که با کمک دستگاه‌های مربوطه تقویت خواهند شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->