هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

چگونه لپ تاپ خود را به صورت اصولی و صحیح تمیز کنیم؟

  • کد خبر: ۱۰۶۰۴۸
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
چگونه لپ تاپ خود را به صورت اصولی و صحیح تمیز کنیم؟
در این گزارش نحوه درست تمیزکردن لپ‌تاپ آمده است که خواندن آن برای همه دارندگان لپ‌تاپ مفید است.

به گزارش شهرآرانیوز، تمیز کردن صحیح لپ‌تاپ‌ می‌تواند به افزایش عمر آن کمک کند. صفحه‌کلید‌های کامپیوتر محل رشد میکروب‌ها هستند، به همین دلیل مرکز کنترل بیماری آمریکا، توصیه می‌کند که صفحه کلید و ماوس خود را به همراه سایر سطوحی که اغلب لمس می‌شوند، به‌طور مرتب تمیز کنید.

هنگامی که در حال تمیز کردن صفحه کلید و ماوس هستید، از این فرصت استفاده کنید و صفحه لپ تاپ خود را نیز تمیز کنید. تمیز کردن صفحه‌نمایش استفاده از لپ تاپ را راحت‌تر و دلپذیرتر می‌کند.

روش صحیح تمیز کردن صفحه کلید لپتاپ

لپ تاپ را خاموش کنید و باتری آن را جدا کنید.

لپ تاپ را باز کنید.

دستگاه را وارونه کنید و به آرامی ضربه بزنید تا خرده‌های میان کلیدها، خارج شوند.

با استفاده از سشوار (با هوای سرد) یا یک وسیله با کاربرد مشابه، یکبار دیگر بین کلید‌های صفحه کلید را تمیز کنید.

لپ تاپ را روی یک سطح صاف قرار دهید و صفحه کلید را با یک برس کوچک یا مسواک تمیز کنید و سپس جاروبرقی بکشید.

با یک سواب پنبه‌ای (گوش پاک کن) آغشته به الکل (فقط مرطوب شود نه کاملا خیس) روی کلید‌ها و بین آن‌ها را تمیز کنید. مطمئن شوید که گوش پاک کن فقط مرطوب باشد و خیس نباشد.

چگونه صفحه نمایش لپتاپ را تمیز کنیم؟

سشوار را با هوای سرد روی صفحه نمایش بگیرید تا از هر گرد و غباری پاک شود.

محلولی از قسمت‌های برابر سرکه سفید و آب مقطر درست کنید.

محلول را روی یک پارچه نرم اسپری کنید و به آرامی صفحه را پاک کنید.

می‌توانید صفحه نمایشگر خود را با پاک کردن دوره‌ای و مرتب با یک پارچه میکروفیبر (که مخصوص رایانه‌ها طراحی شده است) تمیز نگه دارید.

برای تمیز کردن ماوس هم، روی پارچه خود مقداری محلول اسپری کنید و ماوس خود را پاک کنید. تمیز کردن ماوس کار سختی نیست فقط فراموش نکنید که زیر ماوس را نیز پاک کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->