اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

بازگشایی معابر، اولین اقدام در طرح انتقال پادگان ارتش مشهد

  • کد خبر: ۱۰۷۹۵۵
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
بازگشایی معابر، اولین اقدام در طرح انتقال پادگان ارتش مشهد
شهردار منطقه ۸ مشهد گفت: بازگشایی معابر اولین اقدام در طرح انتقال پادگان ارتش است. حذف دیوار از فضای سبز این پادگان به‌سرعت انجام می‌شود.

همتی | شهرآرانیوز، حسین عبدالله‌زاده در گفتگو با خبرنگار ما درباره انتقال پادگان ۷۷ لشکر که امروز به تصویب شورای معماری و راهسازی کشور رسید و طرح دوفرویتی آن در شورای اسلامی شهر مشهد تصویب شد، گفت: زمینی ۱۸۸ هکتاری در بخش پادگان قدیم لشکر و زمینی ۱۹۹ هکتاری در بخش اراضی ابشار تعیین تکلیف شد که از مجموع این دو زمین، ۴۲/۶ درصد به‌صورت انتفاع و بقیه به‌صورت خدمات برای مجموعه شهری در نظر گرفته شده است.

به‌گفته وی، بخشی از این خدمات به معابر و فضای سبز مربوط است و بخشی هم خدمات آموزشی و بهداشتی است که در مقیاس محله مورد نیاز است. بخشی هم در زمینه فرهنگی است که مقیاس محله و شهر در این دو پلاک دیده شده است.

عبدالله‌زاده با بیان اینکه ما امیدواریم تغییر کاربری این محل هرچه سریع‌تر انجام و تعیین تکلیف نهایی شود، افزود: باتوجه‌به توافق‌ها، امروز هم در شورای معماری و شهرسازی کشور این انتقال مصوب شد. ان‌شاءالله سریع‌تر بحث ابلاغ این مصوبه را در یکی‌دو هفته دیگر شاهد باشیم و مقدمه بازگشایی و تحویل آن را که سهم شهر و شهرداری است، انجام دهیم.

شهردار منطقه ۸ در ادامه تصریح کرد: بازگشایی معابر اولین اقدام در طرح انتقال پادگان ارتش است. ما برخی معابر ارضی در خود پادگان داریم که بازگشایی خواهند شد. دیوار‌ها و سمت‌هایی که فضای سبز است، باید سریع‌تر برداشته شود. بخشی از ساختمان‌های ارتش هم باید بازسازی شود، ولی فضای سبز این بخش دیوار نخواهد داشت و به‌زودی در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->