آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تاکید وزیر نیرو بر تخصیص اعتبار طرح‌های اضطراری تامین آب شرب مشهد گردهمایی اعضای هیئت علمی شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران در مشهد برگزار شد روایت زنی که به خاطر لجبازی زندگی‌اش را تباه کرد قتل با چاقوی میوه خوری| حکم قصاص برای برادر دادستان صادر شد بازار کساد واحد‌های اقامتی مشهد، تحت تاثیر گرانی و کمبود بلیت‌های هواپیما و قطار! ماجرای مردی که زنش را در خیابان به قتل رساند کاهش خطر لخته خون، سرطان و بهبود زخم موثر با این ماده غذایی جادویی رمزگشایی از ۴۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخی از سؤالات دروس امتحانات نهایی حذف شد + جزئیات این فرآورده لاغری چربی‌سوز، غیرمجاز اعلام شد ایست قلبی راننده کامیون در مسیر فریمان- مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تولید واکسن نوترکیب آنفلوانزا H۵ برای اولین بار در کشور قول وزیر کار به بازنشستگان: تلاش می‌کنیم صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انجام شود (۳ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۹ خودروی متخلف (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با تخلفات مدیران مدارس اثرگذاری فراورده‌های دفع پشه آئدس موجود در بازار اثبات نشده است تنهامرکز جامع درمان بیماران ام‌اس شرق کشور در بیمارستان قائم(عج) مشهد فعال است گرمازدگی می‌تواند به سکته قلبی منجر شود
سرخط خبرها

پدر و پسری که باهم به سربازی رفتند

  • کد خبر: ۱۰۹۶۹۲
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
پدر و پسری که باهم به سربازی رفتند
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی از اعزام همزمان پدر و پسر مشمول پایه خدمتی خردادماه ۱۴۰۱ به مراکز آموزشی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ سید احمد حسینی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: در بررسی‌های میدانی به عمل آمده از وضعیت مشمولان اعزامی معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی به مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح در یکم خردادماه ۱۴۰۱ مشاهده شد احدی از مشمولان به همراه سومین فرزندش به صورت همزمان عازم خدمت مقدس سربازی است.

وی افزود: این پدر مشمول متولد ۱۳۶۱ و دارای ۷ فرزند است که تاکنون هیچ اقدامی جهت اعزام به خدمت سربازی انجام نداده بود که اکنون با سومین فرزندش به‌صورت همزمان به خدمت دوره ضرورت اعزام شده است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی هدفش از اعزام به خدمت با داشتن ۷ فرزند را خدمت به میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، احساس مسئولیت با توجه به شرایط فعلی و بهره‌مند شدن از خدمات اجتماعی عنوان کرد.

حسینی تصریح کرد: عدم معرفی به موقع مشمولان، آنان را با محرومیت‌های اجتماعی همچون استخدام در دستگاه‌های دولتی، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، خروج از کشور، عدم اخذ تسهیلات بانکی و ... مواجه خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن گویای ۰۹۶۴۸۰ سازمان وظیفه عمومی آماده ارائه مشاوره به مشمولان وظیفه عمومی است.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->