تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟
سرخط خبرها

صدور دستور قضایی برای بررسی ضرب و شتم شهروند شهریاری توسط مأمور پلیس + فیلم

  • کد خبر: ۱۱۰۹۸۰
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
  • ۲
صدور دستور قضایی برای بررسی ضرب و شتم شهروند شهریاری توسط مأمور پلیس + فیلم
رئیس مجتمع قضایی نیروهای مسلح غرب استان تهران گفت: دستورات لازم برای بررسی علت ضرب و شتم یک شهروند توسط مأمور نیروی انتظامی صادر و پلیس مدنظر شناسایی و یگان خدمتی وی نیز مشخص شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز کلیپی در فضای مجازی با عنوان درگیری مأمور نیروی انتظامی با یک شهروند در فاز ۱ اندیشه شهرستان شهریار در فضای مجازی منتشر شد.

ایرج عباسی، رئیس مجتمع قضایی نیروهای مسلح غرب استان تهران، در واکنش به درگیری فیزیکی یک مأمور پلیس با یکی از شهروندان در شهرستان شهریار، اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یکی از شهروندان توسط مأمور نیروی انتظامی، بلافاصله دستورات لازم برای بررسی موضوع صادر شد.

وی با بیان اینکه دستورات لازم به جانشین بازرسی غرب استان تهران صادر شده است، گفت: شاکی پرونده نیز شناسایی شده است و با دعوت از وی در حال بررسی علت ماجرا هستیم و اینکه به چه دلیلی این برخورد خشن رخ داده است.

رئیس مجتمع قضایی نیروهای مسلح غرب استان تهران با بیان اینکه تاکنون علت وقوع این حادثه مشخص نشده است، افزود: پس از دریافت اظهارات هر دو طرف حادثه و بررسی‌های کارشناسی، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

عباسی اظهار کرد: این شهروند هر جرم یا تخلفی هم که مرتکب شده باشد، کسی حق ندارد این‌گونه که در تصاویر منتشر شده است، با وی درگیر شود و او را مضروب کند.

وی افزود: البته زحمات پلیس و خدمات ایشان بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اما فلسفه تشکیل سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز باتوجه‌به وظایفی که برعهده دارد، رسیدگی به تظلم‌خواهی شهروندان است.

رئیس مجتمع قضایی نیروهای مسلح غرب استان تهران ادامه داد: در مواردی اگر تعدی نیروهای انتظامی و نظامی صورت بگیرد، سازمان قضایی نیروهای مسلح رسیدگی می‌کند و وظایفش را انجام می‌دهد و براساس مقررات با مأمور خاطی برخورد خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فرهاد مجدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
0
ممنون از پلیس و اقتدارش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
0
1
آفرین این میشه اقتدار پلیس.اگه نزنه که این کثافتا نمی‌ترسند.باید بزنه .نوش جونت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->