شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد تمرکز بر حداکثر بهره‌وری منابع آبی موجود برای فضای سبز مشهد در سال ۱۴۰۴
سرخط خبرها

مشهد، برند تمیزی، پاکی و زیبایی است

  • کد خبر: ۱۱۱۶۹
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
مشهد، برند تمیزی، پاکی و زیبایی است
مشاور شهردار مشهد گفت: در مشهد، چند کلیدواژه اصلی داریم، که کلید واژه کلان ما، حال خوب مردم است، هر کاری کنیم باید به حال خوب مردم منجر شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر اقتناعی در بازدید خود از تحریریه ایسنا که به مناسبت روز دانشجو و بیستمین سالگرد تأسیس این رسانه صورت گرفت، در گفتگو با خبرنگاران این خبرگزاری، با بیان اینکه «در حوزه اجرا، شهرداری با سازمان‌های دیگر فرقی جدی دارد»، اظهار کرد: موضوعات در این سازمان متعدد، متنوع و متکثر است و سرعت اقدامات بسیار بالاست. حوزه‌هایی مانند روابط‌عمومی در شهرداری باید جواب بسیاری را بدهند و همه شهروندان از آن‌ها انتظار دارند و مدام جوابگو هستیم.
وی افزود: فشار‌ها زیاد است، اما نتایج خوبی را به دست آورده‌ایم. از طرفی حجم کار شهرداری بسیار بالاست و لحظه‌ای نمی‌توان تعطیل کرد.
مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با اشاره به اینکه «مدل کارکردن در شهرداری می‌تواند دو صورت داشته باشد»، عنوان کرد: در حالت اول مدل کلاسیک مدیریتی است و مدل دومی که ما از آن پیروی می‌کنیم، کارکردن از جنس جهادی دهه ۶۰ و ۷۰ است. در مشهد، چند کلیدواژه اصلی داریم، که کلید واژه کلان ما، حال خوب مردم است، هر کاری کنیم باید به حال خوب مردم منجر شود.
اقتناعی تصریح کرد: در شهرداری مشهد، شهردار ۵۰ پروژه تعریف کرده‌است. در این ۵۰ پروژه، در شرایط فعلی برای ابقای حال خوب مردم مشهد، چند مولفه می‌تواند به آن کمک کند، که یکی از آن‌ها رونق فضای کسب‌وکار و فرصت‌های اقتصادی است. ما برند مشهد را تمیزی، پاکی و زیبایی تعریف کرده‌ایم و سرانه فضای سبز را به شدت در حال افزایش دادن هستیم.
وی در خصوص آسفالت معابر، خاطر نشان کرد: تا سال ۱۴۰۰، تا حاشیه‌ترین نقطه شهر نباید پس‌کوچه‌ای خاکی داشته باشد. کیفیت آسفالت‌ها را نیز رتبه‌بندی کرده‌ایم و در حال ارزیابی و رسیدگی به محل‌های هدف هستیم. تمیزی، پاکی و بهبود فضای کسب‌وکار دو عامل اصلی در افزایش حال خوب مردم است و با تکیه بر این دو مورد، برند مشهد را هم می‌خواهیم شکل دهیم.
اقتناعی تاکید کرد: دراین شرایط تحریم دیگر شهرها، مشهد را به عنوان پایلوت مثال می‌زنند. بیش از نیمی از بدهی‌های به ارث رسیده را داده‌ایم و ۲۷ کلان‌پروژه را در دست اجرا داریم. در تهران و اصفهان چنین پروژه‌های کلانی دیده نمی‌شود. این موارد نکات مهمی است و تئوری پنجره شکسته از ابتدا برایمان خوب جواب داده‌است. تمام کار‌ها باید به سرعت انجام شود و نباید هیچ‌چیزی روی زمین بماند، در غیر اینصورت فضای شهر به هم می‌ریزد.
مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با اشاره به اینکه «شهرداری مشهد، برای هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه فردوسی و دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد، کار‌هایی را تقبل کرد»، بیان کرد: اکران شهری استرابرد و بیلبوردها، قاب‌های فرهنگی با عکس‌های مفاخر، پلاک افتخار برای سردر منازل۷ استاد دانشگاه فردوسی و علوم‌پزشکی مشهد و اهدا دو المان گل برای سردر دانشگاه فردوسی مشهد از جمله اقدامات شهرداری مشهد بود. همچنین ۷ استاد دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و دانشگاه فردوسی مشهد وارد کارگروه نام‌گذاری خیابان‌ها شدند. تمام این موارد هدیه شهرداری به دانشگاه فردوسی و علوم‌پزشکی مشهد به پاس قدردانی از نقش پررنگ دانشگاه در محور توسعه شهر مشهد بوده است.
وی اظهار کرد: دانشگاه مشهد به لحاظ هویت تاریخی، برای ما بسیار مهم است و این دانشگاه نقش پررنگ و بسزایی در توسعه شهر مشهد داشته‌است. گرامیداشت هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه فردوسی مشهد برای ما بسیار مهم بود و به این مسئله به صورت ویژه پرداختیم.
مشاور شهردار مشهد تصریح کرد: در طراحی بیلبورد‌ها سعی کردیم دانشگاه فردوسی و علوم‌پزشکی باهم باشند و طرحی که در ابتدا طراحی کردیم طرح نوستالژیک و قدیمی بود و ۷۰ سالگی دانشگاه مشهد را تبریک گفته بود، اما طرح را عوض کردیم تا نام دو دانشگاه حذف نشود. در گذشته،۱۶ آذر برای ما هفته یا حتی دهه بود و یک جور فستیوال به حساب می‌آمد، اما الان متاسفانه فعالیت‌ها کم شده است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->