تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند
سرخط خبرها

قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو در مشهد

  • کد خبر: ۱۱۲۹۸۲
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
  • ۱
قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو در مشهد
اختلاف کهنه خانوادگی به جنایت ظهرگاهی در وسط خیابان ختم شد.

مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ همه چیز به سرعت اتفاق افتاد. تا مردم به خودشان بیایند مرد جوان به جان یک زن افتاد و با ضربات متعدد چاقو، او را از پای درآورد و بعد هم از محل گریخت. در حالی که زن جوان داخل خودرواش غرق در خون بود و نفس‌های آخرش را می‌کشید موضوع به پلیس و اورژانس اعلام شد و تا نیرو‌های انتظامی و امدادی به محل برسند، زن به دلیل خون ریزی شدید جان باخت.

خبر فوت قتل گونه زن جوان خیلی زود داخل بیسیم‌های پلیس پیچید و زمانی نگذشت که چند خودرو ویژه انتظامی آژیرکشان به قاب این صحنه دل خراش اضافه شدند. بررسی‌های اولیه به همراه اظهارات چند شاهد میدانی حاکی از وقوع جنایت بود و همین امر موجب شد تا موضوع به بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد اعلام شود.
با حضور مقام قضایی در صحنه جنایت، دستور‌های ویژه صادر شد و گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی مسئول جمع آوری اطلاعات میدانی و تیمی دیگر نیز برای شناسایی عامل این قتل دل خراش وارد عمل شدند.

جسد متوفی نیز که در پی شدت ضربات وارده با شیء برنده غرق در خون بود از داخل خودرواش بیرون کشیده شد و برای تعیین علت دقیق فوت به پزشکی قانونی انتقال یافت.
بررسی‌های میدانی پلیس که منجر به جمع آوری مستنداتی درباره این جنایت شد، نشان از این نکته داشت که قاتل راه مقتول را سد کرده و سپس به او حمله ور شده است. این حادثه دل خراش در خیابان الهیه ۱۵ رخ داد که طبق اظهارات چند شاهد، مقتول سوار بر خودرواش در حال حرکت در خیابان بوده که قاتل با یک دستگاه خودرو دیگر به او نزدیک شده و جلو قربانی می‌پیچد و راه او را می‌بندد.

تا زن به خودش بیاید قاتل که مردی جوان بوده به سمت زن حمله برده و با یک چاقو او را به قتل رسانده است. مأموران پس از جمع آوری اطلاعات به دست آمده فرضیه اینکه قاتل از نزدیکان یا خویشاوندان مقتول است را طرح و موضوع را به بازپرس جنایی دادسرا اعلام کردند.
تحقیقات بعدی این پرونده فرضیه پلیس را تأیید و مشخص کرد که او از آشنایان مقتول بوده و با وی اختلافات قبلی داشته است.

قاتل شناسایی شد

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد در توضیح دیگر ابعاد این پرونده جنایی گفت: این حادثه ظهر روز پنجشنبه بیست و ششم خرداد در بولوار الهیه مشهد رخ داد که در آن زنی حدودا ۳۵ ساله با ضربات متعدد چاقو داخل خودرواش به طرزی دل خراش به قتل رسید.
قاضی محمود عارفی راد افزود: شهروندان به محض مشاهده این حادثه، بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش می‌کنند. تا مأموران در محل حاضر می‌شوند، متهم از محل می‌گریزد. در همان ابتدا فرضیه نسبت داشتن متهم با مقتول مطرح شد که پس از شناسایی وی در مشهد این فرضیه تأیید شد.

این مقام قضایی مشهد اعلام کرد: متهم شناسایی شده و تحقیقات درباره این پرونده جنایی ادامه دارد.
قاضی عارفی راد، با اشاره به گزارش پزشکی قانونی بیان کرد: بنا بر نتیجه معاینات کارشناسان پزشکی قانون، مقتول هدف ۲۰ ضربه متعدد چاقو در نواحی قفسه سینه، پشت و دست‌ها قرار گرفته است. هنوز انگیزه اصلی این قتل مشخص نیست و تا حصول نتیجه نمی‌توان اظهارنظر دقیقی داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیدمحسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
0
1
اعدام‌قاتل بهترین‌کاره در اولین زمان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->