زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رییس بنیاد شهید از جانباز افغانستانی مدافع حرم در مشهد عیادت کرد+ عکس

  • کد خبر: ۱۱۴۹۷۰
  • ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
رییس بنیاد شهید از جانباز افغانستانی مدافع حرم در مشهد عیادت کرد+ عکس
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل جانباز افغانستانی مدافع حرم اهل بیت (ع) سید اصغر حسینی از وی عیادت و روند درمان وی را پیگیری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، این جانباز ۴۵ درصد مدافع حرم به علت مجروحیت ۶ سال است در بستر و تحت درمان است و از طرفی پدر وی سید میرآقا حسینی نیز جانباز ۲۵ درصد دفاع مقدس است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن پیگیری روند درمانی این جانباز مدافع حرم گفت: اداره‌کل بنیاد شهید استان پیگیری کند تا هزینه‌های درمانی این عزیز مدافع حرم، پرداخت و کمک‌های مورد نیاز به وی انجام شود.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی افزود: این که تمامی اعضای این خانواده جانباز دفاع مقدس شناسنامه دارند، اما فرزند جانباز مدافع حرم شناسنامه ندارد باید از طریق اداره اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی به صورت قانونی پیگیری شود و این مساله قابل حل است.

معاون رییس جمهور ضمن تشکر و قدردانی از همسر این جانباز گفت: خداوند بر اجر و پاداش شما می‌افزاید که زینب گونه بر مشکلات صبر کرده و ۲ دختر مومنه و صالحه تربیت کرده اید.

همچنین در این دیدار، سید میرآقا حسینی پدر جانباز مدافع حرم گفت: من و پسرم برای شناسنامه و پول به جبهه هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم نرفتیم بلکه تمام عزم و اراده ما فقط دفاع از اسلام است و اگر باز هم نیاز باشد به جنگ خواهیم رفت و جانمان را فدا خواهیم کرد چراکه شهادت برای من و خانواده ام یک افتخار است.

جانباز ۲۵ درصد سید میرآقا حسینی در عملیات فاو و فرزندش سید اصغر حسینی در حلب سوریه به مقام رفیع حانبازی نایل آمدند.

رییس بنیاد شهید از جانباز افغانستانی مدافع حرم در مشهد عیادت کرد+ عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->