آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هنانوف هافبک دفاعی جدید پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۱۶۶۴۰
  • ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
هنانوف هافبک دفاعی جدید پرسپولیس
هنانوف رسما به عنوان هافبک دفاعی جدید پرسپولیس در فصل بیست ودوم معرفی شده و گل محمدی قصد دارد از این بازیکن در پست جدید بهره بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پرسپولیس در نیمه دوم بازی تدارکاتی مقابل امیدهایش از تمام خرید‌های خود رونمایی کرد و به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از ترکیب اصلی مد نظر گل‌محمدی برای فصل آینده همین ترکیب یازده نفره باشد.

در آن مسابقه پرسپولیس با ترکیب احمد گوهری درون دروازه، ولسیانی و پورعلی گنجی در قلب دفاع، دانیال اسماعیلی‌فر در دفاع راست و علی نعمتی در دفاع چپ بازی کرد که البته رضا جودکی در ۱۵ دقیقه آخر جانشین نعمتی در دفاع چپ شد. همچنین در ترکیب آن بازی در نیمه دوم هنانوف و کمال کامیابی‌نیا در پست هافبک دفاعی بازی کردند و مثلث سعید صادقی، سروش رفیعی و مهدی ترابی مقابلش به میدان رفتند که صادقی در چپ و ترابی در راست بازی کردند و حامد پاکدل هم در پیشانی خط حمله قرار گرفت.

در این ترکیب اولاً مشخص شد یحیی قصد دارد با سیستم ۱-۳-۲-۴ در فصل تازه به میدان برود ضمن اینکه با توجه به ازدیاد مدافعان میانی وحدت هنانوف در پست هافبک دفاعی به میدان رفت.

پرسپولیس حتی اگر علیرضا ابراهیمی را به نساجی بدهد، ۵ مدافع میانی دیگر خواهد داشت و شاید اگر یحیی نتواند هافبک دفاعی دیگری از مارکت داخلی به چنگ بیاورد، از هنانوف در این پست استفاده کند. هنانوف سرعت، بازیسازی و قد و قامت خوبی دارد و روی هوا مسلط است، اما باید روی توپ‌گیری، حفظ توپ در شرایط سخت و بازی فیزیکی خیلی کار کند. البته شاید با توجه به همین خصوصیات نیم‌بندی که دارد برای بازیکن ذخیره در پست هافبک دفاعی گزینه بدی نباشد. به هر حال به نظر می‌رسد اگر هنانوف می‌خواهد در پرسپولیس بماند باید به این تغییر پست اجباری تن دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->