نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی
سرخط خبرها

خداحافظی لواندوفسکی با بایرنی‌ها

  • کد خبر: ۱۱۷۲۸۵
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
خداحافظی لواندوفسکی با بایرنی‌ها
ستاره لهستانی باواریایی‌ها در تمرین امروز، با هم تیمی هایش خداحافظی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جنگ و جدل میان روبرت لواندوفسکی و بایرن مونیخ تبدیل به تیتر یک رسانه‌ها در هفته‎‌های اخیر شده بود. این ستاره لهستانی از هر فرصتی استفاده کرد تا بگوید دیگر قصد بازی کردن برای باوارایایی‌ها را ندارد، اما مدیران بایرن از موضع خود پایین نمی‌آمدند و قصد به فروش رساندن او را نداشتند و ترجیح می‌دادند که لواندوفسکی بعد از پایان قراردادش به صورت رایگان از این باشگاه جدا شود. کاتالان‌ها تلاش زیادی برای جذب او انجام دادند، اما هربار با توهین سران باشگاه آلمانی روبرو شدند، اما حالا به نظر می‌رسد که بالاخره لاپورتا و لواندوفسکی در این جنگ به پیروزی رسیدند.

فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور و معتبر ایتالیایی می‌گوید که در تمرین امروز صبح (شنبه) روبرت لواندوفسکی با هم تیمی‌هایش خداحافظی کرد و تا ۲۴ ساعت بعدی او با بارسا قرارداد امضا خواهد کرد. توافقات میان ایجنتش و لاپورتا از ماه فوریه انجام شده و چند ماه است که ژاوی با او در ارتباط است. گفته می‌شود که او روز یک شنبه همراه با کاتالان‌ها برای تور پیش فصل به آمریکا سفر خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->