ویدئو | صحبت های محمدجواد ظریف در مورد انتخاب کابینه دولت چهاردهم آمریکا در شورای امنیت: غیرنظامیان فلسطینی در جهنم زندگی می‌کنند گوترش در نشست شورای امنیت: وضعیت غزه یک لکه ننگ برای همه است ظریف: ما صرفاً یک بازوی مشورتی هستیم | انتخاب وزرا حق رئیس جمهور است آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور رهبر انقلاب +عکس و فیلم حمله مقاومت اسلامی عراق به بندر اشغالی «ایلات» (۲۷ تیر ۱۴۰۳) حریق گسترده در یک مرکز خرید در چین ۶ کشته برجای گذاشت (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تعداد بازداشتی‌های کرانه باختری به بیش از ۹۷۰۰ نفر افزایش یافت هنیه تعلیق گفتگو‌ها از سوی حماس را رد کرد ۵۰ هزار و ۴۰۸ شهید و زخمی حاصل هفت سال تجاوز ائتلاف عربستان به یمن باقری: شورای امنیت با تصویب قطع‌نامه‌ الزام‌آوری، اسرائیل را مجبور به توقف جنگ در غزه کند ایران، حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه القاهره در غزه را محکوم کرد تاکید بر آتش بس در غزه در نشست شورای امنیت سازمان ملل رسانه های صهیونیستی: نصرالله تهدیدهای خود را شدت بخشیده است نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است آیا ادارات و بانک‌های لرستان فردا پنجشنبه (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ واکنش جهاد اسلامی به ادعای رژیم صهیونیستی درباره علت بمباران ۲ مدرسه ارمنستان از امضای پیمان صلح با جمهوری آذربایجان حمایت کرد رئیس جمهور منتخب بر اجرای توافقات صورت گرفته با ازبکستان تاکید کرد وزیر ارتباطات با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد+ جزئیات
سرخط خبرها

رئیس جمهور عراق، هفته آینده انتخاب خواهد شد؟

  • کد خبر: ۱۱۷۶۱۲
  • ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
رئیس جمهور عراق، هفته آینده انتخاب خواهد شد؟
رئیس پارلمان عراق پس از نشست با رؤسای فراکسیون های پارلمان عراق اعلام کرد که جلسه انتخاب رئیس جمهور عراق هفته بعد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس پارلمان عراق و رؤسای فراکسیون های پارلمان بر سر انتخاب رئیس جمهور عراق در جلسه هفته آتی پارلمان عراق توافق کردند.

محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق پس از نشست با رؤسای فراکسیون های پارلمان عراق اعلام کرد که جلسه انتخاب رئیس جمهور عراق هفته بعد برگزار می شود.

پیش از این پایگاه خبری «العربی الجدید» اعلام کرد که هدف اصلی این نشست، تعیین موعد برگزاری جلسه انتخاب رئیس جمهوری عراق است.

منابع آگاه به این پایگاه خبری گفتند که تصمیم‌گیری درباره برگزاری جلسه بدون در نظر گرفتن توافق احزاب کرد انجام خواهد شد و افزودند که اختلافات میان حزب دموکرات و اتحادیه میهنی درباره منصب ریاست جمهوری همچنان به قوت خود باقی است.

پیش از این، مجلس عراق سه بار برای تشکیل جلسه انتخاب رئیس جمهوری تلاش کرد که در هر سه بار جلسه به حد نصاب دو ـ سوم اعضای مجلس نرسید.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->