داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار
سرخط خبرها

بردیف پیگیر وضعیت بازیکن سرباز تراکتور

  • کد خبر: ۱۱۷۸۴۷
  • ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
بردیف پیگیر وضعیت بازیکن سرباز تراکتور
سرمربی تیم تراکتور همچنان پیگیر وضعیت بازیکن سرباز خود است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم تراکتور در ادروی ترکیه به سر می‌برد. این تیم با همه نفرات راهی ترکیه شده، اما اکبر ایمانی را در ایران جا گذاشته است. از آنجا که تراکتوری‌ها امیدی به حل شدن مشکل سربازی این بازیکن ندارند ترجیح دادند او را همراه تیم به ترکیه نبرند و اینطور به نظر می‌رسد که ادامه همکاری این دو به پایان رسیده است.

ایمانی برای همراهی تیم تراکتور باید با قبول شدن در آزمون دکترا از مشمولیت خدمت سربازی خارج شود. در حالی که این آزمون بعد از شروع لیگ برگزار می‌شود. به این ترتیب ایمانی فرصت کافی ندارد و باید خود را به یکی از تیم‌های نظامی معرفی کند. از تیم ملوان به عنوان تیم فصل بعد ایمانی نام برده می‌شود. با این حال بردیف به شدت پیگیر این بازیکن است و با توجه به شناختی که از او پیدا کرده مایل است وی را در تیمش داشته باشد.

هر چند مسئولان او را قانع کردند که ایمانی نمی‌تواند طبق قوانین در خدمت تیم باشد و او را به ترکیه نبردند با این حال این مربی روس همچنان پیگیر است تا بلکه بتواند از او در تیمش استفاده کند. ایمانی نیز در ایران به شدت پیگیر تغییر شرایط است و به همین دلیل به درخواست ملوان پاسخ نداده است.

این، اما به معنی حل مشکل این بازیکن نیست و او باید بپذیرد که در شرایط موجو با توجه به زمان آزمون دکترا و پذیرفته شدن در آن هیچ راهکاری برای او وجود ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->