سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد + جزئیات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم پلیس هرمزگان از کشف هروئین در چند بسته‌ شیرخشک‌‌‌ خبر داد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازدید وزیر بهداشت از شرکت سرم سازی ثامن مشهد

  • کد خبر: ۱۱۷۹۷۵
  • ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
بازدید وزیر بهداشت از شرکت سرم سازی ثامن مشهد
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شرکت سرم سازی ثامن و شرکت سامان دارو مشهد بازدید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت داروسازی ثامن با توجه به ظرفیت و توانمندی خود، راه‌اندازی مراکز بزرگ و تخصصی حوزه دیالیز صفاقی در سراسر ایران را برای توسعه این حوزه دنبال می کند.

تجربه موفق شرکت ثامن در بومی‌سازی ملزومات و تجهیزات مورد نیاز بیماران دیالیز صفاقی با همکاری شرکت دانش‌بنیان لفاف‌های چندلایه خزر یکی از اقدامات بزرگ این شرکت به شمار می آید.

تولید محلولهای دیالیز صفاقی و ارائه خدمات آن به بیماران دیالیزی از سال ۱۳۷۴ در ایران توسط داروسازی ثامن آغاز شد و این شرکت با حمایت آستان قدس رضوی در سال گذشته به روزرسانی سیستم‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات تولید خود را انجام داد و فضایی با استانداردهای مناسب برای تولید محصولات به ویژه محلول‌های دیالیز صفاقی را فراهم کرد.

در دیالیز صفاقی، از صفاق به جای دیالیزور (غشای نیمه تراوا ) استفاده می شود. در طی دیالیز صفاقی یک مایع استریل به فضای شکم ( پریتوئن ) وارد و بعد از طی مدتی ( بسته به نوع دیالیز صفاقی ) که مواد بین صفاق و خون مبادله شد، مایع دیالیز را خارج می کنند.

رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر و کاهش آلام بیماران خاص و صعب‌العلاج همچون بیماران دیالیزی از جمله اهداف فعالیت‌های شرکت داروسازی ثامن به عنوان یک شرکت وابسته به بنیاد بهره وری موقوفات مجموعه آستان قدس رضوی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خویش به مشهد، ظهر امروز در همایش یادواره شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد حضور می یابد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->