پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر
سرخط خبرها

قهرمانی مشروط استقلال

  • کد خبر: ۱۱۸۵۳
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
قهرمانی مشروط استقلال
صدرنشینی آبی‌ها در نیم‌فصلی که کامل تمام نشد
هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران عصر دیروز با برگزاری ۵ مسابقه به پایان رسید. در بازی‌های دیروز، استقلال با شکار شاهین دوباره به صدر رسید و پرسپولیس هم سایپا را در شهر قدس زمین‌گیر کرد. برزیلی‌های صنعت‌نفت نیز تیم ماشین‌سازی را در آبادان شکست دادند و نفت مسجدسلیمان هم با گل‌زنی در اوقات تلف‌شده بازی، به روند شکست‌ناپذیری‌اش ادامه داد. جدال سرد گل‌گهر و ذوب‌آهن هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سایپا در شهر قدس پنچر شد
تیم سایپا که آخرین برد خود را در هفته سوم تجربه کرده بود، پس از ناکامی‌های اخیرش سعی در کسب امتیاز در دیدار پایانی نیم‌فصل برابر پرسپولیس داشت؛ اما نارنجی‌پوشان روی یک گل اتفاقی که با ضربه آکروباتیک وحید امیری، برخورد به زمین چمن و تغییرجهت توپ، دریافت کردند و همچنین گلی که نوراللهی در لحظات پایانی مسابقه به ثمر رساند، با نتیجه ۲ بر ۰ مغلوب شدند تا قرمز‌های پایتخت به روند خوب هفته‌های گذشته‌شان ادامه دهند و با این برد همچنان در جمع مدعیان بالای جدول بمانند.

چهارمین کلین‌شیت رادو
گلر کروات سرخ‌پوشان که چهارمین فصل حضورش در پرسپولیس را تجربه می‌کند، طی این مدت موفق شده است به‌عنوان دروازه‌بان ذخیره و با حضور رقیب قدرتمندی همچون علیرضا بیرانوند، ۱۹ بازی لیگ‌برتری را پشت‌سر بگذارد و در ۱۱ بازی نیز کلین‌شیت کرده است. این درحالی است که این دروازه‌بان در برخی دیدار‌های جام حذفی نیز برای این تیم به میدان رفته است. بوژیدار طی ۴ دیداری که در این فصل برای پرسپولیس به میدان رفته، هر بازی را بدون دریافت گل به پایان رسانده است.

کالدرون: من تصمیم می‌گیرم چه کسی بازی کند
گابریل کالدرون موفق شد در ادامه روند پیروزی‌های تیمش، برابر سایپا نیز به برتری دست یابد. این مربی در نشست خبری بعد از بازی، صحبت‌هایش را این‌چنین آغاز کرد و گفت: بازی جدی و خوبی انجام دادیم. به بازیکنان تبریک می‌گویم و از آن‌ها تشکر می‌کنم؛ همچنین از تماشاگران که امروز یار دوازدهم ما بودند. او در ادامه درباره کیفیت زمین مسابقه گفت: معلوم بود که زمین خوب نیست و این شرایط زمین به زیبایی بازی لطمه می‌زند. کالدرون درباره حضورنداشتن بیرانوند در این بازی و میزان مصدومیت این بازیکن گفت: دیروز آزمایش ام‌آر‌آی انجام داد، از او خواستم، چون به او احتیاج داریم، همراهمان باشد. ما به علی ۵۰ درصد هم نیاز داشتیم. من از روحیه علی تشکر می‌کنم. اینکه قبول کرد کنار تیم باشد، موضوع مهمی است و از او ممنون هستم. سرمربی آرژانتینی در پاسخ به دلیل بازی‌نکردن امید عالیشاه هم گفت: مربی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند و چه کسی روی نیمکت باشد. شما همیشه درباره فرد خاصی می‌پرسید؛ اما برای من مهم‌تر از هرچیزی، تیم است. همیشه سؤال‌ها درباره فرد است. چرا این سؤال را می‌پرسید؟ همه‌چیز را من مشخص می‌کنم. او در بخش دیگری از مصاحبه درباره تعویض کنعانی‌زادگان گفت: ۷ دقیقه مانده بود به پایان بازی، کنعانی‌زادگان را آوردیم تا حریف را که در بازی هوایی قوی بود، کنترل کنیم.

تارتار رکورد زد، کمالوند استعفا کرد
تارتار در بازگشت به جم و تقابل با پارس، بازی سختی را تجربه کرد و در دقایق آخر از شکست گریخت؛ موضوعی که شادی او بعد از سوت پایان بازی را درپی داشت. پارسی‌ها خیلی زود دروازه تیم نفت را باز کردند و از حریف خود پیش افتادند. این نتیجه می‌توانست آمار خیره‌کننده نفت مسجدسلیمان را خراب کند. مهدی تارتار با تیمش در ۱۴ بازی قبلی هیچ شکستی را متحمل نشده بود و در کنار سپاهان، رکورددار نباختن در لیگ برتر بود؛ اما تیم سابق تارتار نزدیک بود که این رکورد را قبل از تمام‌شدن نیم‌فصل، از بین ببرد. ولی نفت با تارتار بار دیگر نیز از باختن فرار کرد؛ این‌بار دراماتیک‌تر از همیشه. درحالی‌که داور ۴ دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرده بود، در دقیقه ۹۳ بازی یک توپ ایستگاهی روی دروازه پارس ارسال شد و میرهادی میرجوان با ضربه سری تماشایی، گل تساوی را به ثمر رساند تا نفتی‌ها نیم‌فصل شگفت‌انگیز خود را بدون شکست به پایان برسانند. فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی، پس از تساوی برابر نفت مسجدسلیمان از سمت خود استعفا کرد. او دلیل این استعفا را مشکلات مالی این باشگاه اعلام کرد.

بازگشت آبی‌ها به صدر
استقلال در روزی به پیروزی شیرین و پرگل دست یافت که آندره‌آ استراماچونی پس از چند روز کش‌وقوس با مسئولان باشگاه استقلال برای بازگشت به این تیم، اعلام کرد دیگر سرمربی استقلال نخواهد بود و با پیامی تصویری از بازیکنان و هواداران این تیم خداحافظی کرد. ساعتی پس از این خداحافظی تلخ، استقلال بردی شیرین کسب کرد. تیم استقلال با این برد ۲۹ امتیازی شد و صدر جدول را از سپاهان اصفهان پس گرفت. دور رفت مسابقات نیم‌فصل با این برد و صدرنشینی برای آبی‌پوشان به پایان رسید؛ البته استقلال قهرمان نیم‌فصل نشده است، زیرا سپاهان و پرسپولیس هر کدام یک بازی معوقه از دور رفت را پیش‌رو دارند و در صورت اینکه سپاهان و پرسپولیس نتوانند بازی معوقه خود را پیروز شوند، در آن صورت استقلال عنوان تشریفاتی قهرمانی نیم‌فصل را به دست خواهد آورد. سپاهان یک بازی معوقه از هفته یازدهم مقابل نفت آبادان در آبادان دارد و پرسپولیس نیز در تهران بازی معوقه‌اش مقابل نساجی را انجام خواهد داد. شاهین شهرداری بوشهر نیز همچنان بدون برد در رده آخر جدول لیگ برتر باقی ماند و این اولین باخت شاهین با میشو، سرمربی کروات بود. ۴ بازی گذشته شاهینی‌ها با هدایت این مربی با نتیجه مساوی به پایان رسیده بود.

غفوری: ترکیب این ۲ بازی را استرا انتخاب کرد
وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال، بعد از پیروزی این تیم برابر شاهین شهرداری بوشهر جانشین سرمربی آبی‌ها در نشست خبری شد. غفوری با حضور در این نشست درباره پیروزی استقلال گفت: ابتدا لازم می‌دانم از بازیکنان باغیرت و باشرف استقلال تشکر کنم. آن‌ها با تمام مشکلات، تعهد خود را نشان داده و نشان دادند که تیم برای آن‌ها مهم است. خیلی زود از نظر ذهنی خود را برای این دیدار بازیابی کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. کاپیتان استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا در جریان مسابقه با استراماچونی در ارتباط بودند، بیان کرد: نمی‌توانم یک‌سری موضوعات را توضیح دهم؛ زیرا مسائل درون‌تیمی است. ترکیب این ۲ مسابقه را استراماچونی انتخاب کرد و او از راه دور به ما کمک کرد. به‌ویژه در این بازی، ترکیب ایشان بود و او به همه‌شکل تیم را انتخاب کرد و کمک کرد تا برنده باشیم. غفوری در پاسخ به این سؤال که چه کسی مسئولیت تعویض‌های این تیم را برعهده داشت، اضافه کرد: ما از استراماچونی برای ترکیب و تعویض کمک گرفتیم. غفوری در پاسخ به این سؤال که آینده تیم را چطور می‌بینید، بیان کرد: من کاپیتان هستم؛ سرمربی، مدیرعامل و سرپرست نیستم. بازیکنان ما کار بزرگی انجام می‌دهند و خود آن‌ها کار را جلو می‌برند. امیدواریم حرف‌هایی که به ما زده شده، عملی شود و خیلی سریع تکلیف سرپرست و مدیرعامل و سرمربی تیم مشخص شود. این برای اولین‌بار است که یک تیم هم‌زمان سرپرست، سرمربی و مدیرعامل ندارد و سرپا می‌ماند. امیدوارم مشکلات حل شود و سپس مشکلات بازیکنان برطرف شود، زیرا بازیکنان نیز مشکلات زیادی دارند. منتظریم تکلیف مدیرعامل مشخص شود تا مشکلات برطرف گردد. وی در بخش بعدی صحبت‌های خود در پاسخ به این سؤال که تاچه‌اندازه به بازگشت استراماچونی امیدوار هستید و مشکلات مالی چه زمانی برطرف می‌شود، گفت: تا تکلیف مدیرعامل مشخص نشود، وضعیت مطالبات بازیکنان مشخص نمی‌شود. صحبت‌هایی که با استراماچونی کردیم، این است که اگر مطالبات ایشان از راه قانونی پرداخت شود، او مشکلی برای برگشت ندارد. تا دوشنبه صبر می‌کنیم و امیدواریم مشکلی برای بازگشت ایشان نباشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->