نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

از دوئل پرتغالی در هفته اول تا ملاقات دوست‌های قدیمی در هفته آخر

  • کد خبر: ۱۱۸۷۶۴
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
از دوئل پرتغالی در هفته اول تا ملاقات دوست‌های قدیمی در هفته آخر
با انجام قرعه‌کشی لیگ بیست‌و دوم، برنامه تیم‌ها در فصل بعد مشخص شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دیدار‌های لیگ بیست‌و‌دوم از روز ۲۱ مرداد آغاز خواهد شد. با انجام قرعه‌کشی مسابقات، ترتیب انجام بازی‌های تیم‌ها تعیین شد، ولی همچنان تاریخ برگزاری مسابقات اعلام نشده است. طبق این برنامه جدال حساس دربی در هفته دوازدهم برگزار خواهد شد. با قرعه‌کشی انجام شده، وضعیت رقبای پرسپولیس و استقلال در طول فصل مقایسه شده است.

استقلال در مصاف با آخرین تیمی که مغلوب آن شده

جذاب‌ترین بازی هفته نخست، بین دو تیم استقلال و سپاهان برگزار می‌شود. استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پس از پشت سر گذاشتن یک فصل بدون شکست در هفته اول لیگ بیست‌ودوم در ورزشگاه آزادی به مصاف تیمی می‌رود که آخرین باختش را در رقابت‌های داخلی برابر این تیم در همین ورزشگاه و در هفته پایانی لیگ بیستم متحمل شد. استقلال برخلاف چند فصل گذشته که در شروع لیگ با تیم تازه لیگ برتری روبه‌رو می‌شد باید در هفته اول برابر تیم مدعی سپاهان قرار گیرد. سپاهان هم مثل استقلال، سرمربی پرتغالی دارد تا جذابیت‌های این بازی اضافه شود. شکست برای هر کدام از این ۲ مربی در شروع کار می‌تواند گران تمام شود و از طرفی برد در این مسابقه جایگاه مربی پیروز را مستحکم خواهد کرد.
استقلال پس از بازی بسیار سخت در هفته اول، در ادامه دیدار‌های راحت‌تری دارد و با ۲ تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر یعنی ملوان و مس کرمان دیدار می‌کند. هفته هفتم و هشتم دو هفته سخت برای استقلال محسوب می‌شود که با ۲ تیم که سرمربی استقلالی دارند یعنی گل گهر و فولاد دیدار خواهد داشت. بازی دربی برخلاف اکثر فصول که در اواسط نیم‌فصل برگزار می‌شد در این دوره به هفته‌های پایانی موکول شده و در هفته دوازدهم انجام خواهد شد. استقلال در هفته پایانی لیگ حریف سرسختی دارد و در روزی که شاید باید برای تعیین تکلیف قهرمانی بجنگد میزبان تراکتور است.

جای لغزش برای یحیی در خط استارت نیست

اولین حریف پرسپولیس در این فصل ذوب‌آهن اصفهان است. دیدار برگشت ۲ تیم در فصل گذشته در هفته‌های پایانی حرف و حدیث زیادی مبنی بر امتیاز دادن تارتار به پرسپولیس همراه داشت حالا دو تیم این بار در هفته اول برابر هم قرار خواهند گرفت. پرسپولیس در صورت از دست دادن امتیاز مسیر سختی در پیش خواهد داشت، چون حریفان بعدی تیم‌های قدرتمندی خواهند بود.
پرسپولیس در هفته دوم میزبان فولاد خوزستان است. پرسپولیس و فولاد در ۲۰ دوره حضور مشترک در لیگ برتر در ۷ دوره در ۲ هفته ابتدایی با هم دیدار داشتند و تقابل این دو تیم در روز‌های نخست لیگ اتفاق تکراری است. پرسپولیس در هفته سوم مهمان گربه سیاه خود آلومینیوم اراک است. پرسپولیس فصل گذشته اولین شکست خود را در همین هفته برابر این تیم در اراک متحمل شد. پرسپولیس هم مثل استقلال در هفته هفتم و هشتم باید از مسیر دشواری عبور کند. پرسپولیس در هفته هفتم میزبان تراکتور است که با توجه به حکم کمیته انضباطی قادر به میزبانی از این تیم نیست و در هفته هشتم مهمان سپاهان است که این بازی پس از یک فصل که در زمین بی‌طرف برگزار شد در اصفهان انجام می‌شود.
همیشه مصاف یحیی گل‌محمدی با دستیاران سابق خود خالی از حرف و حدیث نبوده و این بار در هفته پایانی به مصاف نساجی‌ای می‌رود که سرمربی آن حمید مطهری دستیار فصل قبل یحیی است و در آن بازیکنان سابق پرسپولیس نظیر علی شجاعی، علیرضا ابراهیمی و محمد شریفی بازی می‌کنند.
منبع: فوتبال ۳۶۰

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->