مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

نمایشگاه صنایع دستی خراسان رضوی افتتاح شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۱۸۷۸۴
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
نمایشگاه صنایع دستی خراسان رضوی افتتاح شد + فیلم
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی خراسان رضوی با حضور ۳۰ استان و ۲۴ شهرستان خراسان رضوی خبر داد.

گروه مشهد | شهرآرانیوز؛ سید جواد موسوی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پس از ۲ سال کرونایی از تمام هنرمندان صنایع دستی ۳۰ استان کشور دعوت کردیم تا با حضور در نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی خراسان رضوی کالاهای خود را عرضه کنند.

وی افزود: ۲ سال محدودیت‌های کرونایی فرصت عرضه محصولات را از هنرمندان صنایع دستی گرفته بود. در حال حاضر این نمایشگاه با استقبال قابل توجه هنرمندان مواجه شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: ۱۸۸ غرفه در قالب ۲۵۰۰ متر مربع فضا ایجاد کرده‌ایم که هنرمندان صنایع دستی از ۲۴ شهرستان خراسان رضوی نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

موسوی تاکید کرد: در حالی که یک سوم از جمعیت کشور به مشهد مراجعه می‌کنند فرصت خوبی برای هنرمندان به وجود آمده تا در قالب این نمایشگاه فروش خوبی داشته باشند.
وی تصریح کرد: کار شاخصی که در این نمایشگاه ایجاد شده است، ایجاد غرفه‌ای تحت عنوان اتاق ایرانی است تا هتل‌ها یکی از اتاق‌های خود را به عنوان اتاق ایرانی و با استفاده از صنایع دستی معرفی کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی یادآور شد: نمایشگاه بین‌المللی مشهد فرصت خوبی ایجاد کرده تا در این بازه زمانی بتوانیم صنایع دستی را معرفی کنیم. امیدوارم شهرداری مشهد نیز با تبلیغاتش کمک کند تا زائران نیز از این نمایشگاه استفاده کنند.

موسوی ادامه داد: تسهیلات و کارهایی مانند بیمه هنرمندان انجام شده که برنامه داریم همزمان با این نمایشگاه فرصت استفاده مجدد از این تسهیلات را فراهم کنیم. بالاترین رتبه پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی را در کشور داریم که با استقبال قابل توجه هنرمندان خراسانی نیز همراه شده است.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->