دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

۶ جان باخته و ۱۰ مفقودی بر اثر سیل در غرب مازندران (۸ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۹۲۱۱
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
۶ جان باخته و ۱۰ مفقودی بر اثر سیل در غرب مازندران (۸ مردادماه ۱۴۰۱)
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از جان باختن ۶ و مفقودی ۱۰ نفر در سیل غرب استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، فخاری با اشاره به بارش های سیل آسای شب پنجشنبه گذشته ششم مرداد و نیز جاری شدن سیل در مازندران گفت: بیشترین مناطق آسیب دیده در غرب استان شامل شهرستان های چالوس (روستاهای دلیر، الیت، واسپول، چهارباغ، انگوران، مچر، فوشکور، ساتره، پل اوشن، مکارود)، آمل ( روستاهای بایجان، دوراهی تاندل، بعد ار تونل شماره ۹، کاردیچال)، نور (روستاهای مرج، یال رود، حطر) و تنکابن (روستای هالوکله) است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران همچنین از امدادرسانی به هزار و ۹۴ خانوار، امدادرسانی به ۳ هزار و ۴۸۰ حادثه دیده و امدادرسانی به ۳ هزار و ۴۶۲ نفر در سیل غرب استان خبر داد و افزود: ۶ نفر شامل ۳ آقا، ۱ خانم و ۲ کودک ودر این حادثه جان باخته و ۱۰ نفر نیز مفقود شده اند.

فخاری با بیان اینکه ۲ مصدوم سرپایی درمان شده و ۱۷ نفر به اماکن امن انتقال یافته اند تصریح کرد: ۴ باب منزل از آب تخلیه و ۱۲۱ خودرو رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به حضور ۲۹ گروه عملیاتی، ۱۰۹ نیروی عملیاتی، ۳۳ نیرو و ۷۶ نجاتگر داوطلب گفت: ۹ دستگاه آمبولانس، ۳ دستگاه سِتِ نجات، ۱۲ دستگاه کمک دار سبک، یک دستگاه خودروی نیسان، یک دستگاه خودروی وانت، ۲ دستگاه ایسوزو، یک دستگاه سواری و یک دستگاه آفرود در اعملیات های مربوطه شرکت کرده اند.

فخاری، به استقرار یک فروند بالگرد در فرودگاه شهرستان نور برای امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان در صورت نیاز اشاره کرد و افزود: بسته ۷۲ ساعته شامل ۱۰۶ بسته (۴ قوطی کنسرو لوبیا، ۴ قوطی کنسرو تُن ماهی، یک بسته خرما و ۲ کنسرو برنج)، ۹۰۰ بطری آب معدنی، ۲۰۰ قرص نان، ۵ کیلو خرما، ۱۲۸ تخته پتو، ۲۸ تخته موکت، یک چادر امدادی، ۴ عدد فانوس، ۴ چراغ والور، ۵۰ کیلو نایلون و ۸ کُلمن آب، میان آسیب دیدگان ناشی از سیل توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: بسته غذایی ۷۲ ساعته / بسته (هر بسته شامل ۴ قوطی کنسرو لوبیا، ۴ قوطی کنسرو تُن ماهی، یک بسته خرما و ۲ کنسرو برنج)، ۱۵۰ تخته موکت و ۴۰۰ تخته پتو هم ارسال شد.

گفتنی است؛ مدیریت عملیات امدادرسانی در روستاهای متاثر از سیل شهرستان چالوس با توجه به وسعت حادثه، با نظارت مدیرعامل و معاونت و نجات جمعیت هلال احمر مازندران حاضر در محل همچنان ادامه دارد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران هم گفت: ۲۴ روستای در منطقه مرزن آباد چالوس بیشترین آسیب را از سیل دیده به طوری که دو روستای واسپول و الیت (فولادکوه) صد در صد تخریب و از بین رفته است.

محمدی از تخریب صد در صدی ۵ کیلومتر از جاده اصلی منطقه دلیر و قطع آب و برق و نیز راه های ارتباطی این منطقه خبر داد و افزود: ۶۰ تا ۷۰ باب خانه به طور کامل تخریب و ۱۰۰ باب منزل بین ۷۰ تا ۸۰ درصد آسیب دیده اند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به اینکه جاده های هراز  و کندوان بازگشایی شده و آمد و شد خودروها در آن ها جریان دارد تصریح کرد: به دلیل وسعت سیل و آسیب های وارده ناشی از آن، در حال حاضر امکان برآورد دقیق وجود ندارد. 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->