تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است
سرخط خبرها

نماینده چابهار خبر داد: تبدیل وضعیت «معلمان خرید خدمات» در قالب طرح ساماندهی کارکنان دولت

  • کد خبر: ۱۲۲۰۰۱
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
نماینده چابهار خبر داد: تبدیل وضعیت «معلمان خرید خدمات» در قالب طرح ساماندهی کارکنان دولت
نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از اینکه بیشترین انتفاع در به‌کارگیری معلمان خرید خدماتی را مؤسسات آموزشی بردند، از کلیدخوردن تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات آموزشی در قالب طرح ساماندهی کارکنان دولت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، معین الدین سعیدی با انتقاد از نحوه انعقاد قرارداد وزارت آموزش و پرورش با معلمان خرید خدمات آموزشی، اظهار کرد: نحوه مواجهه دولت با معلمان خرید خدماتی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و این روند باید تغییر کند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس با یادآوری اینکه دولت به ازای معلمان خرید خدماتی اعتباری را به مؤسسات و شرکت‌های آموزشی پرداخت و مؤسسات تنها بخشی از آن رقم را به معلمان خرید خدماتی پرداخت می‌کنند، افزود: البته با پیگیری‌های صورت گرفته به ویژه از جانب کمیسیون آموزش، دیگر مؤسسات آموزشی تمام رقم‌های دریافتی را به حساب معلمان خرید خدماتی واریز می‌کنند و دریافتی هر معلم حدود ۵ میلیون ۶۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: شرایط معیشتی این معلمان با پیگری‌های صورت گرفته به ویژه به لحاظ تخصیص بیمه و درصد‌های پرداختی، بهتر شده است، اما به هیچ عنوان رضایت بخش نیست.

وی با بیان اینکه بیشترین انتفاع در به کارگیری معلمان خرید خدماتی را مؤسسات آموزشی بردند، تصریح کرد: تلاش دولت جدید، برچیده شدن این مؤسسات آموزشی است که اکثر آن‌ها با رابطه شکل گرفته‌اند، ولی عزمی برای تبدیل وضعیت این عزیزان در دولت دیده نمی‌شود.

سعیدی با یادآوری اینکه تلاش ما این است در قالب طرح ساماندهی کارکنان دولت که در دستور کار کمیسیون اجتماعی است، وضعیت نیرو‌های خرید خدمات آموزشی را نیز بهبود ببخشیم، ادامه داد: به این ترتیب کار تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات آموزشی نیز با این طرح کیلد می‌خورد.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس تصریح کرد: به این ترتیب اگر دولت نیز عزمی برای تبدیل وضعیت این معلمان نداشته باشد با تصویب این طرح، نیرو‌های خرید خدمات آموزشی نیز انجام می‌گیرد و چه کسانی بهتر از معلمانی که سال‌ها تجربه کسب کرده و می‌توانند کمبود معلم در کشور را جبران کنند.

سعیدی اضافه کرد: با توجه به اینکه بخشی از معلمان مشمول طرح ایثارگری شده و تبدیل وضعیت شدند و جمعیت حال حاضر نیرو‌های خرید خدمات آموزشی از ۲۲ هزار به حدود ۱۵ هزار نفر رسیده و این معلمان عمده بار آموزشی مناطق محروم را به دوش می‌کشند.

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به لحاظ کیفی نیز معلمان خرید خدمات آموزشی در بسیاری از مقاطع خود را ثابت کرده و از میان ۱۰ نفری که روز معلم نیز از وزیر آموزش و پرورش لوح تقدیر دریافت کرده ۲ تن معلم خرید خدماتی بوده و در آزمون‌های علمی نیز بار‌ها خود را ثابت کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->