ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟
سرخط خبرها

دیدار سخنگوی قوه قضائیه با زندانی زنی که شایعه خودکشی وی مطرح شده بود| مقدمات آزادی «سعدا خدیرزاده» فراهم شده است

  • کد خبر: ۱۲۲۴۵۲
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
دیدار سخنگوی قوه قضائیه با زندانی زنی که شایعه خودکشی وی مطرح شده بود| مقدمات آزادی «سعدا خدیرزاده» فراهم شده است
سخنگوی قوه قضائیه از قسمت‌های مختلف زندان ارومیه از جمله بند نسوان بازدید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در آخرین برنامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان غربی به همراه عتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان مرکز استان از قسمت‌های مختلف زندان ارومیه از جمله بند نسوان بازدید کرد.

سخنگوی قوه قضاییه در این بازدید ضمن بررسی وضعیت قضایی زندان و نحوه خدمات رسانی به زندانیان و امکانات موجود از کمبود‌ها و مشکلات نیز اطلاع حاصل کرد تا در خصوص رفع آن‌ها پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

وی در ادامه بازدید در بند نسوان زندان ارومیه حاضر و با تعدادی از مددجویان گفتگو و به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.

یکی از مددجویانی که با سخنگوی قوه‌قضاییه دیدار کرد خانمی بود که اوایل همین هفته خبر دروغ خودکشی وی توسط بی‌بی‌سی فارسی و برخی رسانه‌های ضد انقلاب، منتشر شده بود

سخنگوی قوه قضاییه در حضور رئیس دادگستری و دادستان مرکز استان بیش از ۲۰ دقیقه با این فرد صحبت و درخواست‌های او را استماع کرد.

ادعا‌ها در خصوص خودکشی این خانم در حالی مطرح شد که خبر مورد اشاره نه تنها کذب بود، بلکه اخیرا با تبدیل قرار بازداشت این زندانی، مقدمات آزادی وی نیز فراهم شده است.

در همین رابطه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، با بیان اینکه خبر خودکشی زندانی از اساس کذب است، تاکید کرد: قرار بازداشت وی به وثیقه تبدیل شده و در صورت معرفی وثیقه امکان آزادی وی فراهم خواهد بود.

ستایشی همچنین در جریان این بازدید از کارگاه‌های اشتغال بانوان هم دیدن و به اجرای سیاست کلی قوه قضاییه در گسترش اشتغالزایی برای زندانیان تاکید ویژه کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->