دیدار تولیت آستان قدس رضوی در نجف با پاکبان‌های مشهدی

  • کد خبر: ۱۲۴۷۷۹
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
دیدار تولیت آستان قدس رضوی در نجف با پاکبان‌های مشهدی
حجت الاسلام والمسلمین مروی که به نجف اشرف سفر کرده است، امروز با پاکبان‌های مشهدی که برای خدمت به زائران اربعین در این شهر مستقر هستند دیدار و درباره فضیلت پیاده روی اربعین و خدمت به زائران حسینی برای آنها سخنرانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با پاکبانان مشهدی مستقر در نجف اشرف کار آنان را برای زائران ائمه اطهار(ع) ستودنی توصیف کرد و گفت: امام صادق(ع) می فرمایند هرکه در دنیا با ما باشد در آن دنیا نیز با ما خواهد بود،لذا باید افتخار کنیم که خداوند مهر و محبت اهل بیت را دل ما گذاشته است و توفیق ارادت و عشق به اهل بیت را در دلمان جای داده است.

او با اشاره به فضیلت خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) گفت: نتیجه و پاداش این زحمات، رفت وروب ها و نظافت ها را در دنیا خواهید دید اما این پاداش در دنیا کوچک است و پاداش شما در آخرت بسیار بزرگ خواهد بود.

تولیت آستان قدس رضوی، در دیدار یک ساعته خود با پاکبانان مشهدی که در طرح «مشهد برای حسین» ویژه اربعین حسینی در جوار مرقد مطهر امام علی (ع) مشغول رفت و روب مسیر زائران پیاده حسینی هستند حضور یافت و بعد از اقامه نماز پاکبانان مشهدی را وفادار به سیدالشهدا خواند.

 

اینجا ببینید:

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->