آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پایان مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ «قصر مهرگان» + ویدیو

  • کد خبر: ۱۲۴۷۹۹
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
پایان مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ «قصر مهرگان» + ویدیو
مسابقات دوچرخه سواری جایزه بزرگ «قصر مهرگان» امروز و به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

احسان سرفرازی | به گزارش شهرآرانیوز، این مسابقات در مسیر ۳۵ کیلومتری و از خیابان ۱۷شهریور مشهد آغاز و در قصر مهرگان شاندیز به پایان رسید. بیش از ۱۲۰ ورزشکار و ملی پوش کشوری در این رقابت حاضر بودند. ورزشکاران در دو رده جوانان و بزرگسالان ودر دو رشته کورس و کوهستان با هم به رقابت پرداختند که در پایان مجید حسین زاده و سپهر نظافتی در رشته کورس به ترتیب در رده بزرگسالان و جوانان به مقام قهرمانی رسیدند. در رشته کوهستان هم محمدجواد سیامک و بهنام چیتگر روی سکوی اول ایستادند.

موحدیان: باید شور و نشاط در شهرمان وجود داشته باشد

موحدیان رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در حاشیه برگزاری مسابقه امروز گفت: یکی از بحث‌های مهم شورای ششم حمایت از ورزش‌های همگانی است. باید شور و نشاط در شهر باشد مخصوصا اینکه غالب جامع شهر ما جوان و نوجوان است. براین اساس، من و همکارانم در شورای ششم وظیفه خود می‌دانیم که نسبت به شور و نشاط در جامعه تلاش کنیم و امروز هم یک برنامه ملی را میزبانی می‌کنیم. وی در ادامه افزود: ما نمی‌توانیم برنامه‌ای را مستقیم اجرا کنیم، اما از برنامه‌های این چنینی حمایت می‌کنیم و امروز هم برای همین مورد و گفتن خداقوت در اینجا حاضر شده ایم. موحدیان در پایان گفت: اداره کل ورزش و جوانان اگر طرح و برنامه‌ای دارد شروع کند ما هم پای کارشان هستیم. ماموریت مستقیم برای اجرا نداریم، اما چتر حمایتی مان را باز می‌کنیم و در قالب معاونت تربیت بدنی شهرداری، می‌توانیم برنامه‌های خوبی را اجرا کنیم.

هاشمی جواهری: باید تفریحات حلال، سالم، جذاب، مفرح، ارزان و قابل دسترس را ایجاد کنیم

مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در خط پایانی این مسابقات حاضر شد و درخصوص این رقابت‌ها گفت: این رقابت‌ها در سالیان گذشته هم برگزار می‌شد، اما دو سالی است که بخاطر اپیدمی کرونا نتوانستیم ورزشکاران را دورهم جمع کنیم و حالا خیلی خوشحالیم که یک بار دیگر این اتفاق رقم خورد. در طول مسیر که همراه ورزشکاران بودیم، جدا از شور و نشاطی که در بین رکابزنان بود، مردمی که این گروه را همراهی می‌کردند و شهروندان هم بسیار راضی و شادمان بودند و در طول مسیر یک شور و نشاط خاصی برگزار شده بود. هاشمی جواهری در ادامه افزود: من از هیئت دوچرخه سواری خواستم تا برنامه‌های این‌چنینی تداوم داشته باشد و بصورت همگانی در سطح شهر برگزار شود. لازم نیست حتما در سطح حرفه‌ای و قهرمانی این اتفاق را برگزار کنیم، اگر هرکسی با دوچرخه خانگی که دارد هر چندوقت یک بار بتواند در دوره‌ها و برنامه‌های خانوادگی شرکت کند، مطمئنا هم قهرمانان بزرگی معرفی می‌شوند و هم خاطرات خوبی برای خانواده‌ها ساخته می‌شود. متولی ورزش استان درخصوص ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر هم گفت: من فکر می‌کنم باتوجه به شرایط خاصی که بر جامعه حاکم است، شور و نشاط کافی در شهر وجود ندارد و ما بعنوان متولی ورزش باید در حد توان مان آن را ایجاد کنیم. جلساتی در استانداری تشکیل شده و امیدواریم همه ارگان‌ها و سازمان‌هایی که می‌توانند در این راه به ما کمک کنند به میدان بیایند. هاشمی جواهری درخصوص ایجاد شرایط مناسب و در دسترس برای خانواده‌ها هم گفت: همیشه گفته ام شرایط باید حلال، سالم، جذاب، مفرح، ارزان و از همه مهم‌تر قابل دسترس برای عموم مردم باشد. رشته‌هایی مثل دوچرخه سواری، کوهپیمایی و دو همگانی می‌توانند با داشتن این شرایط برنامه‌های خوبی را برای مردم پیاده کنند.

عسکری: نتایج قابل قبولی کسب کردیم

سرپرست هیئت دوچرخه سواری استان هم در پایان این برنامه گفت: چهارمین دوره مسابقات جایزه بزرگ کشوری قصر مهرگان را به مناسبت یادبود شهدای دولت و واقعه ۱۷ شهریور، امروز برگزار کردیم. مجید طهوریان عسکری با اشاره به شرایط فنی مسابقه گفت: از مرکز مشهد یک مسافت تقریبا ۴۰ کیلومتری را ورزشکاران ما رکاب زدند و به شاندیز رسیدند که شکر خدا و با تمهیداتی که پیش بینی کرده بودیم، کوچکترین مسئله و مشکلی هم پیش نیامد. بیش از ۱۲۰ ورزشکار از ۷ استان کشور در این مسابقات حاضر بودند که با کمک خدا و تلاش رکاب زنان استان، نتایج قابل قبولی هم کسب کردیم. سرپرست هیئت دوچرخه سواری در پایان به برنامه‌های بعدی این هیئت هم اشاره کرد و گفت: ما دوچرخه سواران بسیار خوبی در سطح کشور داریم، حضور صنایع و بخش خصوصی در کنار ورزش، می‌تواند ورزش را بالنده‌تر کند و امیدواریم به همین زودی و در ۱۷ ربیع یک بار دیگر میزبان دوچرخه سواران کشورمان در مشهد باشیم.

 

کلیپ رقابت جذاب دوچرخه سواران را از اینجا مشاهده کنید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->