معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

معرفی انواع تیزر تبلیغاتی

  • کد خبر: ۱۲۴۸۰۳
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
معرفی انواع تیزر تبلیغاتی
در دنیای آمروز تبلیغات نقش مهمی در فروش محصولات تولیدکنندگان دارد در نتیجه آکاهی از انواع تیزرهای تبلیغاتی موضوع مهمی است که می تواند شما را در ساخت یک تیزر تبلیغاتی مناسب یاری کند.

گزارش آگهی

در عصر حاضر، تبلیغات یکی از مهم‌ترین پارامتر‌های موثر برای معرفی برند و حرفه، فروش محصولات تولیدی و به طور کلی اطلاع رسانی می‌باشد. تبلیغات می‌تواند به صورت متن، تصویر، صدا و ویدیو باشد. با اینکه نمونه‌های تبلیغاتی مانند عکاسی صنعتی نیز بسیار گسترده هستند و توانسته اند در صفحات مجازی، پوسترها، مجلات و ... به کار روند، ولی تبلیغاتی که به صورت ویدیویی باشد، می‌تواند تاثیر بسیار زیاد و شگرفی بر روی مخاطب تا سال‌های سال بگذارد.

بدون شک تیزر تبلیغاتی یکی از انواع بهترین تبلیغاتی است که ترکیبی از صدا، متن، تصویر و فیلم می‌باشد و استفاده از آن می‌تواند رشد چرخه عرضه محصولات و یا معرفی کسب و کار را بالاتر و مستحکم‌تر نماید. با استفاده از تیزر تبلیغاتی می‌توان به خوبی حس کنجکاوی مخاطبین را ترغیب کرد و از طرف دیگر پیام را بسیار راحت‌تر به مخاطب انتقال داد.

اگر می‌خواهید جهت نشان دادن توانمندی‌های کسب کار و بالا رفتن فروش محصولات خود، استراتژی منحصر به فرد و مناسبی را به کار بگیرید، بهترین استراتژی برای شما استفاده از تیزر تبلیغاتی می‌باشد.

استودیو عکاسی لحظه نگاری علاوه بر اینکه در زمینه عکاسی تبلیغاتی، پروژه‌های ارزنده‌ای را انجام داده است، در حوزه ساخت تیزر‌های تبلیغاتی نیز بسیار فعال می‌باشد. این مجموعه با بهره مندی از خلاقیت‌های ویژه و منحصر به فرد و با در نظر گرفتن هدف کارفرمایان و نیاز بازار کار و مخاطبین، حرفه ای‌ترین تیزر‌های تبلیغاتی را طراحی و پیاده سازی می‌کند. شما می‌توانید جهت پیشی گرفتن از رقبای خود و درخشیدن در بین آنها، همین الان با تماس بگیرید و سوالات خود را در مورد تیزر‌های تبلیغاتی مطرح بفرمایید.

آشنایی و معرفی انواع تیزر‌های تبلیغاتی

معرفی انواع تیزر تبلیغاتی

تیزر‌های تبلیغاتی بر اساس فاکتور‌های مختلفی همچون نیاز‌های مشتری، اهداف و همچنین بودجه در نظر گرفته شده دارای انواع گوناگونی است که در اینجا به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

تیزر‌های تبلیغاتی رئال

این تیزر در لوکیشن‌های واقعی و مرسوم مانند خانه، مغازه، خیابان و ... ساخته می‌شود. در این تیزر می‌تواند بازیگر حضور داشته باشد و یا نداشته باشد. در ساخت این تیزر از هیچ افکت و یا جلوه‌های خاصی استفاده نمی‌گردد؛ مانند تیزری که جهت نمایش دادن مراحل تولید یک محصول ساخته می‌شود.

تیزر‌های تبلیغاتی انیمیشنی

این تیزر‌ها بسیار جذاب می‌باشند و به دو دسته دو بعدی و سه بعدی تقسیم بندی می‌گردند. این تیزر‌ها برای نمایش در تلویزیون مناسب هستند و ساخت نمونه‌های سه بعدی آن نیاز به بودجه و زمان بیشتری دارد.

تیزر‌های موشن گرافیک

این تیزر‌ها به دلیل اینکه ساخت آن زمان بر نیست و هزینه کمتری برای آن در نظر گرفته می‌شود، برای ارائه در صفحات مجازی و سایت‌ها مناسب می‌باشد. این تیزر نیز دارای نمونه‌های دو بعدی و سه بعدی است.

تیزر‌های استاپ موشن

این نوع تیزر نیز به نوبه خود جذاب است. برای ساخت این تیزر تدوین گران، با چسباندن و یا کنار هم قرار دادن عکس‌ها و ایجاد افکت‌های ویژه بر روی آن، تیزر‌های جذابی را خلق می‌کنند.

تیزر‌های تلفیقی

این تیزر‌ها ترکیبی از موارد عنوان شده در بالا می‌باشند. یعنی در ساخت آن از فیلمبرداری رئال، افکت‌های انیمیشنی و موشن گرافیک استفاده می‌گردد. تیزر تلفیقی نمونه کاملی است که صاحبان کسب و کار می‌توانند با صرف بودجه مناسب برای این تیزر به کسب و کار خود رونق ببخشند.

برای ساخت تیزر تبلیغاتی موفق چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

معرفی انواع تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی موفق و درخشان که بتواند پیام خود را به مخاطبین به راحتی و خوبی برساند، کاری حرفه‌ای و تخصص می‌باشد و تیم سازنده آن باید از دانش و تجربه بالایی برخوردار باشد. جهت ساخت تیزر تبلیغاتی رعایت نکات زیر لازم است:

• دارای ایده‌های خلاقانه باشد به طوریکه برای مدت‌ها در ذهن مخاطب حک شود.

• ذهنیت و تفکر مخاطب را بشناسد تا مخاطب به راحتی جذب گردد. تیزر باید مخاطب محور باشد و از عناصر و ویژگی‌های مناسبی جهت عبور از فیلتر‌های ادراکی مخاطب استفاده نماید.

• در ساخت آن باید از زیبایی و جلوه‌های بصری و همچنین شنیداری مناسب و جذابی استفاده شود. باید از اصول گرافیکی و قالب منحصر بفرد، کادربندی مناسب و فیلمبرداری حرفه‌ای در ساخت آن بهره برد.

• تیزر تبلیغاتی باید به خوبی هدف گذاری گردد و از سناریوی قوی برخوردار باشد. سناریو باید با اهداف کارفرما و نیز مخاطبین مطابقت داشته باشد.

• افرادی مانند فیلمبرداران، بازیگران، عکاسان، سناریو نویس ها، کارگردان و تدوین کنندگان باید خبره و باتجربه باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->