نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ساعت بازی بارسلونا و بایرن مونیخ+ برنامه هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر: ۱۲۵۳۷۰
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
ساعت بازی بارسلونا و بایرن مونیخ+ برنامه هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا
دور دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود و در حساس ترین مسابقه بارسلونا به مصاف بایرن مونیخ می رود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود و در حساس‌ترین مسابقه بارسلونا و بایرن مونیخ باید از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف یکدیگر بروند. این دیدار در آلیانز آرنا درحالی برگزار می‌شود که هر ۲ تیم در نخستین بازی خود مقابل اینتر و ویتوریا پلژن به برتری قاطعی دست یافته‌اند.

بارسلونا درسال‌های اخیر مقابل بایرن حسابی تحقیر شده و حالا امیدوار است با تیمی که ژاوی ساخته و لواندوفسکی، مهاجم سابق بایرن را در اختیار دارد، بتواند به طلسم این سال‌ها پایان دهد. سنگین‌ترین شکست بارسا در برابر بایرن در مرحله یک چهارم نهایی ۲ سال قبل رقم خورد که در آن دیدار بایرن با ۸ گل بارسا را در هم کوبید.

در دیگر دیدار این گروه اینترمیلان از ساعت ۲۱:۱۵ در سن سیرو میزبان ویتوریا پلژن است.

در گروه B، اما سردار آزمون با بایرلورکوزن به مصاف اتلتیکومادرید می‌رود. پورتو نیز در غیاب طارمی که در بازی نخست با کارت قرمز جریمه شد، در خانه بروژ به مصاف این تیم خواهدرفت. هر ۲ دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ آغاز می‌شود.

در گروه سوم، تاتنهام میزبان اسپورتینگ لیسبون است و مارسی از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف اینتراخت فرانکفورت می‌رود. دیدار تاتنهام ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود.

در گروه چهارم لیورپول پس از یک شکست سنگین مقابل ناپولی باید به مصاف آژاکس برود. اگر لیورپول در آنفیلد شکست بخورد، کار شاگردان کلوپ برای رسیدن به مرحله بعدی رقابت‌ها سخت خواهدشد. آژاکس هفته اول مقابل رنجرز به پیروزی قاطعی رسید و ناپولی هم لیورپول را با ۴ گل در هم کوبید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->