نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

مسابقه بایرن مونیخ و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

  • کد خبر: ۱۲۵۴۵۶
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
مسابقه بایرن مونیخ و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا
هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۱۶ مسابقه شروع می‌شود.

ابوطالب عرب | به گزارش شهرآرانیوز، بایرن‌مونیخ و بارسلونا امشب در چارچوب بازی‌های هفته دوم مرحله گروهی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا در گروه‌C به‌مصاف هم می‌روند. این دیدار هم‌زمان با چهار دیدار دیگر این رقابت‌ها از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه آلیانس‌آرنای مونیخ آغاز می‌شود و دو تیم سه‌امتیاز‌ی این گروه، در دیداری پرهیجان به‌مصاف هم خواهند رفت. تیم‌های بایرن‌مونیخ و بارسلونا که در هفته اول لیگ قهرمانان به‌ترتیب با نتایج ۵ بر ۱ و ۲ بر ۰ بر حریفانشان غلبه کردند، در لیگ‌های داخلی خود نیز نتایج خوبی کسب کرده‌اند. بایرن با دوازده امتیاز از شش بازی در رده سوم جدول قرار دارد و بارسلونای ژاوی نیز با سیزده امتیاز از پنج مسابقه، بعد از رئال‌مادرید در رده دوم رقابت‌های لالیگا قرار دارد. بارسایی‌ها که هنوز شکست ۸ بر ۲ از این تیم در لیگ قهرمانان را فراموش نکرده‌اند، برای انتقام‌گیری به مونیخ رفته‌اند و البته خوب می‌دانند که کسب پیروزی مقابل بایرن‌مونیخ ناگلزمن برایشان کار آسانی نخواهد بود. بارسلونا تا‌به‌حال در آلیانس‌آرنا موفق به شکست‌دادن بایرن نشده است و این یک طلسم برای بلوگرانا محسوب می‌شود. اما نکته مهم این دیدار، بازگشت روبرت لواندوفسکی به آلیانس‌آرناست. لوا که سال‌ها برای بایرن گل‌زنی کرد و در این تیم رکورد‌های زیادی را از خود برجا گذاشت، بعد از پیوستن به بارسا با این تیم نیز درخشان ظاهر شد و توانست هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان، شروعی طوفانی داشته باشد و در نخستین بازی‌اش در لیگ قهرمانان با پیراهن بارسلونا، توانست برابر ویکتوریا پلژن هت‌تریک کند. این بازیکن لهستانی در پنج بازی که با پیراهن این تیم در لالیگا به میدان رفته، شش گل به ثمر رسانده و دو پاس‌گل ثبت کرده است. لوا درباره رویارویی با تیم سابقش، بایرن‌مونیخ، گفته است: «به این بازی فکر نمی‌کنم؛ اما بدون شک بازی سختی خواهد بود. می‌خواهم بیشترین گل را با پیراهن بارسلونا به ثمر برسانم.» در دیگر مسابقه این گروه، بازنده‌های هفته اول از ساعت ۲۱:۱۵ به وقت تهران به‌مصاف هم می‌روند. در این دیدار، اینترمیلان که هفته اول در خانه با نتیجه ۲ بر ۰ مغلوب بایرن شد، میهمان ویکتوریاپلزن جمهوری‌چک است. ویکتوریا در هفته اول و در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه سنگین ۵ بر ۱ مغلوب پسران ژاوی شد. اینتری‌ها که این‌روز‌ها با مصدومیت لوکاکو وضعیت خوبی ندارند، ممکن است درصورت نتیجه‌نگرفتن در این بازی، سرمربی خود را از کار برکنار کنند.

نبرد آژاکس و لیورپول زخم‌خورده

در گروه A این مسابقات، آژاکس هلند که در هفته اول این رقابت‌ها، تیم گلاسکورنجرز اسکاتلند را گل‌باران و با چهار گل از میهمانش پذیرایی کرد، به بندر لیورپول رفته تا با شاگردان کلوپ که در یک‌هفته پیش مقابل ناپولی گل‌باران شدند، به رقابت بپردازد. لیورپولی‌ها که در لیگ‌برتر و پس از گذشت شش هفته در مکان نهم قرار دارند، کار سختی در رویارویی با آژاکس قدرتمند دارند و چه‌بسا در این دیدار نیز نتوانند از پسِ میهمان هلندی خود بربیایند. دیگردیدار این گروه، بین تیم‌های گلاسکو و ناپولی، فرداشب برگزار خواهد شد.

کار سخت یاران آزمون؛ غیبت طارمی در ورزشگاه خانگی

در گروه B رقابت‌های لیگ قهرمانان، بایرلورکورن میزبان اتلتیکومادرید سیمئونه است که در هفته اول بر پورتو فائق آمد. بایرن که از شش بازی در بوندس‌لیگا فقط چهار امتیاز کسب کرده و در رده یکی‌مانده به آخر قرار دارد، در هفته اول در بلژیک با یک گل مغلوب کلوب‌بروژ شد. شاگردان سیوانه قطعا شانس کمی برای پیروزی در این دیدار دارند، اما لورکوزنی‌ها نیز با امید به گل‌زنی مهاجم ملی‌پوش کشورمان، سردار آزمو‌ن، حریف دست‌و‌پابسته‌ای برای اتلتیکو نخواهند بود. دیدار دیگر این گروه بین پورتو و کلوب‌بروژ خواهد بود؛ دیداری که در پرتغال انجام می‌شود و قهرمان پرتغال که مهاجم ارزشمند ایرانی‌اش را در دیدار امشب در ترکیب نخواهد داشت، به‌دنبال پیروزی مقابل حریف بلژیکی‌اش خواهد بود.

شاگردان کونته درپی تداوم شکست‌ناپذیری

در هفته دوم و در گروه D، شاگردان آنتونیو کونته در تیم تاتنهام با اسپورتینگ پرتغال مصاف می‌دهد. تاتنهام که در انگلستان مانند من‌سیتی تنهاتیم‌های بدون باخت لیگ‌برتر هستند، در بازی اول ۲ بر ۰ مارسی را بردند و امشب به‌مصاف نماینده پرتغال می‌روند که در آلمان، آینتراخت را با سه گل درهم کوبید. این دیدار از ساعت ۲۱:۱۵ برگزار می‌شود. دیدار دیگر این گروه بین تیم‌های مارسی و آینتراخت برگزار می‌شود؛ مارسی در فرانسه هم‌امتیاز با سن‌ژرمن، در مکان دوم جدول است و فرانکفورتی‌ها نیز در بوندس‌لیگا یازدهم هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->