مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است فراخوان متقاضیان خودروی پارس در سال ۱۴۰۳ تداوم دارد؟ لزوم ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳ قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافت شاخص بورس بالاخره قرمز پوش شد| ریزش ناچیز نماگر بازار سرمایه سه شنبه (۷ فروردین ۱۴۰۳) افزایش احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳؟ پیش بینی نوسانات قیمت در بازار خودرو مشهد (۷ فروردین ۱۴۰۲) قیمت پایه و شرایط عرضه سهام ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام شد | پرسپولیس گران‌تر از استقلال در فرابورس
سرخط خبرها

شانس برنده شدن هر خودرو در سامانه یکپارچه خودرو چقدر است؟

  • کد خبر: ۱۲۶۴۰۹
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
شانس برنده شدن هر خودرو در سامانه یکپارچه خودرو چقدر است؟
با توجه به افزایش قیمت ارز و بالتبع آن افزایش قیمت خودرو، درخواست برای خرید خودرو به قیمت کارخانه افزایش یافت.

گزارش آگهی

با توجه به افزایش قیمت ارز و بالتبع آن افزایش قیمت خودرو، درخواست برای خرید خودرو به قیمت کارخانه افزایش یافت. با توجه به اختلاف قیمت زیاد نرخ خودرو کارخانه و بازار به مرور پای دلالان و واسطه گران نیز به این بازار باز شد. اشخاصی که نیازی به خودرو نداشته و صرفا در جهت بهره گیری از اختلاف قیمت فاحش کارخانه و بازار در طرح های فروش خودروسازان شرکت می‌کردند.

این موضوعات و مشکلات و نابسمانی در بازار خودرو باعث ورود مجلس و دولت برای حل مسئله شد. به همین دلیل در اسفند ماه سال 1400 به دستور ریاست جمهوری، شیوه تخصیص خودرو برای متقاضیان واقعی تغییر یافت. به دستور رییس جمهور خودروسازان مکلف به افزایش تولید تا سقف پنجاه درصد شده و باید خودروهای ناقص خودرو را به صفر برسانند. پیرو این دستور، وزارت صنعت، معدن و تجارت در تاریخ 13 ازدیبهشت سال جاری، تمامی خودروسازان را مکلف به عرضه و فروش فوری خودرو در سامانه مشترک خودرو کرده و ثبت نام خارج از این طرح را ممنوع اعلام کرد

سامانه یکپارچه فروش خودرو و تأثیر آن بر قیمت خودرو

پس از انجام سه دوره قرعه کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و عرضه تعداد قابل توجه خودرو از هر خودروسازی، شاهد آن بودیم که از التهاب بازار خودرو کاسته شده و در نیمه اول سال جاری شاهد برقراری آرامش نسبی در بازار خرید و فروش ماشین بودیم. از نظر تعداد عرضه محصولات در این طرح فروش یکپارچه، شرکت سایپا در دوره سوم موفق به ارائه تعداد بالایی از خودروهای خود شده به نحوی که این شرکت اعلام کرد به جز خودروی ساینا s برای فروش سایر خودروها نیازی به قرعه کشی نبوده و متقاضیان می‌توانند ماشین مورد نظر خودرا آزادانه انتخاب و پرداخت وجه نمایند.

اما از طرف دیگر شاهد آن هستیم که عرضه خودروهای چینی در شرایط فروش یکپارچه خودرو محدود شده به طوری که در سومین دوره قرعه کشی خودرو شاهد عدم عرضه دو خودروی دیگنیتی وفیدلیتی از جانب گروه بهمن بودیم. تعداد خودروهای لاماری ایما که توسط شرکت آرین موتور عرضه می‌شود نیز به صورت محدود و با ظرفیت پایین انجام شد. هر چند بررسی بازار خودرو و پیگیری اخبار این صنعت به سمت عرضه خودروهای چینی و مونتاژی در بورس کالا میل می‌کند.

شانس برنده شدن هر خودرو در سومین طرح فروش یکپارچه خودرو

نتایج قرعه کشی خودرو پس از به پایان رسیدن زمان مهلت ثبت نام و معمولا با فاصله یک الی دو روزه در سامانه یکپارچه خودرو قرار می‌گیرد. پس متقاضیان باید از طریق همان سامانه ای که اقدام به ثبت نام کرده بودند، منتظر نتایج قرعه کشی سامانه خودرو بوده و در صورت برنده شدن، وجه خودرو را واریز نمایند. برندگان قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو باید در زمان مقرر شده واریز وجه را انجام دهند چرا که در غیر این صورت علاوه بر ابطال امتیاز این دوره، به مدت دو دوره از ثبت نام مجدد محروم خواهند شد.

شانس برنده شدن هر خودرو در سامانه یکپارچه خودرو چقدر است؟

بعد از برگزاری پیاپی طرح های فروش خودرو شاهد افزایش متقاضیان در طرح های جدید هستیم به طوری که در آخرین قرعه کشی بیش از 6 میلیون متقاضی شانس خود را برای برنده شدن در این طرح فروش امتحان کردند. به طور کلی 18هزار و 761 خودرو در این دوره به صورت فروش فوری به فروش رسیده است. در ادامه توجه شما را به نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو و جدول آمار شرکت کنندگان فروش فوری سومین دوره قرعه کشی خودرو جلب می کنیم.

محصول

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

پارس TU5

2.285.161

1000

1 به 2285

206 تیپ 2

1.566.246

500

1 به 3132

پارس سال

1.183.398

4000

1 به 295

دنا پلاس اتوماتیک

277.793

500

1 به 555

سورن پلاس

248.991

3250

1 به 76

رانا پلاس

262.773

250

1 به 1051

ساینا S

71.575

9108

1 به 7

لاماری ایما

73.499

153

1 به 480

بدین ترتیب باید گفت بیشترین شانس برنده شدن در قرعه کشی متعلق به خودروی ساینا s و کمترین شانس برای خرید خودرو 206 تیپ 2 است.

خرید خودرو کارشناسی شده و با قابلیت پرداخت اقساطی از همراه مکانیک

اگر می‌خواهید بدون شرکت در قرعه کشی و انتظار های مکرر یا نگرانی از افزایش قیمت کارخانه ای محصولات؛ صاحب خودرو دلخواه خودشوید، می‌توانید از نمایشگاه آنلاین همراه‌مکانیک به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/ استفاده کنید. این نمایشگاه آنلاین شامل مجموعه بزرگی از خودروهای کارشناسی‌شده همراه با امکان خرید اقساطی خودروها بدون ضامن و با اقساط بلند مدت است.

شانس برنده شدن هر خودرو در سامانه یکپارچه خودرو چقدر است؟

اتوسنتر همراه مکانیک، محلی برای بازدید فیزیکی از بهترین گزینه‌های خرید بازار است. با مراجعه به این محل، می‌توانید تمامی گزینه‌های خریدتان را به‌صورت یکجا مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید خودروی مورد نظر خود کنید. تمامی خودروهای موجود در اتوسنتر کارشناسی‌شده هستند و ضمانت 7 روزه کارشناسی دارند.

شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

شانس برنده شدن هر خودرو در سامانه یکپارچه خودرو چقدر است؟

  1. هر کدملی تنها یک بار مجاز به خرید خودرو از این سامانه است.

  2. عدم خرید خودرو در ۴ سال گذشته از شرایط ثبت نام است.

  3. کدملی باید با شماره حساب، شماره همراه و گواهینامه همخوانی داشته باشد.

  4. داشتن حداقل ۱۸ سال تمام برای خرید خودرو الزامی است.

  5. در صورت مغایرت اطلاعات ثبت شده در هرمرحله ثبت نام شما در نظر گرفته نمی‌شود.

  6. به هیچ عنوان قابلیت انتقال نوبت و سند تا دریافت خودرو وجود ندارد.

  7. اطلاع از قوانین و مقررات هر طرح الزامی است.

سخن پایانی

ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تنها به قرعه کشی محدود نمی‌شود و شما می‌توانید از فروش ویژه گروه‌های مختلف خودرو‌سازی همچون سایپا، کرمان خودرو، ایران خودرو و مدیران خودرو دیدن کرده و خرید خود را انجام دهید. این طرح‌ها در قالب فروش ویژه، فروش فوری و پیش فروش در دسترس شما هستند که عموماً متقاضی کمتری دارند و کار به قرعه کشی نمی‌رسد. اگر به هر دلیل موفق به خرید خودرو در این سامانه نشدید، بورس کالا مسیر مطمئنی برای شما است. هر روزه تعداد خودرو‌های بیشتری در بورس کالا به فروش می‌رسند. البته تفاوت قیمت کارخانه و بازار در آنجا به اندازه سامانه فروش خودرو معنادار نیست.

منبع: hamrah-mechanic.com

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->