استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک
سرخط خبرها

بدهی یک میلیون و چهارصد هزاردلاری استقلال به استراماچونی

  • کد خبر: ۱۲۶۵۴۳
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
بدهی یک میلیون و چهارصد هزاردلاری استقلال به استراماچونی
باشگاه استقلال با یک پرونده مالی بزرگ مواجه است و علاوه بر اینکه باید بدهی به میلیچ را پرداخت کند باید پرداخت بدهی سنگین به استراماچونی را هم در دستور کار قرار دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، براساس رایی که فیفا صادر کرده باشگاه استقلال ملزم به پرداخت یک میلیون و چهارصد هزار دلار غرامت به استراماچونی است. این همان مبلغی است که استراماچونی برای فصل دوم همکاری خود با باشگاه استقلال توافق کرده بود که اگر در زمان مقرر پرداخت نشود، هرماه روی آن سودی خواهد آمد و این بدهی سنگین ترخواهد شد.

به تازگی که پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته شده، خیلی‌ها تصور کردند رای استراماچونی سبب مسدودی پنجره نقل وانتقالاتی شده، اما موضوع اخیر ربطی به استراماچونی ندارد و شکایت میلیچ موجب این وضعیت شده است.

اما اگر باشگاه استقلال در پرداخت بدهی استراماچونی نیز تاخیر کند یک پرونده دیگر به دیون باشگاه استقلال اضافه خواهد شد و درنتیجه باز کردن پنجره نقل وانتقالاتی دشوارتر خواهد شد؛ بنابراین مدیرعامل باشگاه استقلال باید فی الفوردر این راستا اقدام کرده تا در آینده باشگاه استقلال بتواند در نقل وانتقالات فعالیت کند. مدیران باشگاه استقلال روز گذشته در گفت و گویی که با ایران ورزشی داشتند، تاکید کردند که بدهی پرداخت خواهد شد، اما مشخص نشده این مبلغ بزرگ از چه منبعی تامین خواهد شد و مدیران استقلال قصد دارند با کمک چه ابزاری از سد این ماجرا بگذرند. آیا آجورلو منبع مالی تازه‌ای به دست آورده است؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->