لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند!
سرخط خبرها

۲ بازیکن چشم سرمربی پرسپولیس را گرفتند

  • کد خبر: ۱۲۶۶۷۴
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
۲ بازیکن چشم سرمربی پرسپولیس را گرفتند
سرمربی پرسپولیس دو بازیکن را به صورت ویژه زیر نظر گرفته است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، از ابتدای این فصل بازیکنان زیادی از تیم امید پرسپولیس به تمرین بزرگسالان راه پیدا کردند و به صورت چرخشی با تیم بزرگسالان این باشگاه تمرین کردند. در این بین برخی بازیکنان امید مانند ابوالفضل سلیمانی شرایط ویژه‌تری پیدا کردند و حتی در لیست تیم اصلی هم راه پیدا کردند و بازیکنانی مانند علیرضا خدادادی و علی جودکی هم وضعیت خوبی دارند.

با این حساب دو بازیکن امید پرسپولیس به شکل ویژه‌تری زیر ذره‌بین یحیی گل‌محمدی قرار دارند. امیررضا رفیعی دروازه‌بان اصلی تیم امید پرسپولیس حضوری ثابت در تمرینات بزرگسالان دارد و حتی ننکا هم به شکل خاصی او را زیر نظر گرفته است. امید فهمی مهاجم تیم امید پرسپولیس هم دیگر بازیکنی است که نظر یحیی گل‌محمدی را به خودش جلب کرده است.

در بین بازیکنان جوان پرسپولیس، اما محمد عمری وضعیت بهتری دارد و برای تیم اصلی پرسپولیس در لیگ برتر هم به میدان می‌رود و کم کم به بازیکن اصلی پرسپولیس مدل گل‌محمدی تبدیل شده است. یحیی گل‌محمدی در این فصل نگاه بیشتری به تیم امید پرسپولیس دارد و بازیکنان خوبی هم در فصل جدید به تیم امید پرسپولیس پیوسته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->