نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

کار سخت لیورپول مقابل آرسنال

  • کد خبر: ۱۲۸۷۰۶
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کار سخت لیورپول مقابل آرسنال
امروز در حساس‌ترین مسابقه لیگ‌برتر، لیورپول میهمان آرسنال است.

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ امروز یکشنبه در حساس‌ترین مسابقه هفته دهم لیگ‌برتر انگلیس، توپچی‌های لندن در ورزشگاه امارات میزبان لیورپول هستند. قرمز‌های آنفیلد پس از هفت بازی با ۱۰ امتیاز در رده نهم قرار دارند؛ ولی آرسنال شروع فوق‌العاده‌ای در این فصل داشته و با ۲۱‌امتیاز از هشت مسابقه صدرنشین رقابت‌هاست. توپچی‌های مطمئن، در فرم فوق‌العاده‌ای هستند و پس از پیروزی باارزش هفته گذشته در شهرآورد شمال لندن مقابل تاتنهام، امروز به‌مصاف شاگردان کلوپ می‌روند؛ در‌حالی‌که مبارزات قدرتمند آن‌ها در لیگ اروپا با شکست راحت گلیمت نروژ در روز پنجشنبه ادامه یافت.

درسوی‌دیگر میدان، لیورپول هنوز به هیچ‌گونه پیشرفتی دست نیافته است و آن‌ها احتمالا از کورس عنوان قهرمانی خارج شده‌اند. قرمز‌های یورگن کلوپ از هفت بازی ابتدایی خود در این فصل فقط دو برد و چهار تساوی کسب کرده‌اند و در رده نهم قرار دارند. بندرنشینان هم‌اکنون یازده امتیاز از آرسنال و ۱۰ امتیاز از رقیب چند سال اخیرشان یعنی منچستر‌سیتی فاصله دارند. لیورپول سه‌شنبه گذشته در لیگ قهرمانان با دو گل بر گلاسکورنجرز فائق آمد و با شش امتیاز در گروه A این رقابت‌ها، بعد از ناپولی در رده دوم گروهش قرار دارد.

آرسنال هم‌اکنون با اعتماد‌به‌نفس درحال خروش مثبت است و پس از بازگشت از تنها‌شکست فصل خود در اولدترافورد، به روند نتیجه‌گیری خوبش برگشته است. در مقابل، لیورپول بدترین شروع فصل خود را زیر‌نظر کلوپ انجام داده است و برای جلوگیری از عقب‌ماندن کامل از حالت تحقیرآمیز، به واکنشی سریع نیاز دارد. اگر اتفاق خاصی در این دیدار رخ ندهد، آرسنال شانس بسیار خوبی برای بدتر‌کردن وضعیت اسفناک قرمز‌ها در زمین خانگی خواهد داشت. توپچی‌ها در این دیدار امیل اسمیت‌رو را در اختیار ندارند. اسمیت‌رو پس از انجام عمل جراحی به‌دلیل مصدومیت طولانی‌مدت از ناحیه کشاله ران، برای آرسنال غایب است و تا پس از جام‌جهانی از میادین دور خواهد ماند و هنوز زمان خاصی برای بازگشت او به میادین مشخص نشده است.

محمد الننی نیز با مشکل همسترینگ مواجه است و احتمالا در این مسابقه غایب خواهد بود؛ در‌حالی‌که وضعیت الکساندر زینچنکو به‌دلیل مشکل زانو همچنان مشکوک است. در لیورپول نیز کورتیس جونز احتمالا به بازی می‌رسد؛ ولی نبی کیتا و چمبرلین هنوز در‌دسترس نیستند. آرتور مصدومیتی عضلانی دارد و رابرتسون هم دویدن را شروع کرده است. مسابقه امروز دو تیم، دویست وسی‌وهشتمین نبرد این دو غول انگلیسی خواهد بود. در تقابل‌های قبلی آن‌ها، سهم لیورپول ۹۴ برد و سهم آرسنال ۸۱ پیروزی بوده است. ۶۲ تقابل قبلی این دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

آرتتا: مقابل تیم قدرتمند لیورپول حق اشتباه نداریم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که برای پیروزی برابر لیورپول حق اشتباه ندارند و بیش از همیشه به حمایت هواداران نیاز دارند. آرتتا درباره بازی امروز تیمش گفت: بازی سختی است و به حمایت هوادارانمان نیاز داریم. برای پیروزی بر لیورپول باید همه توانمان را در زمین بگذاریم. لیورپول حریف دشواری است و در شش سال گذشته از بهترین تیم‌های اروپا بوده است. این هنوز بهترین سطح آرسنال نیست و در برخی زمینه‌ها باید بهتر شویم. هنوز ضعف‌هایی داریم که باید برطرف شوند و برابر تیم قدرتمند لیورپول حق اشتباه نداریم. لیورپول در سال‌های گذشته در سطحی فوق‌العاده کار کرده است و نیازی به توضیح من ندارد. آن‌ها همیشه یک مدعی قهرمانی بوده‌اند و امسال هم می‌توانند به رقابت قهرمانی برگردند.

کلوپ: مقابل آرسنال باید پیش‌بینی‌ناپذیر باشیم

یورگلن کلوپ احتمال تغییر سیستم لیورپول در بازی برابر آرسنال را رد نکرد و گفت که باید بازهم به تیمی پیش‌بینی‌ناپذیر تبدیل شوند. مربی لیورپول در نشست خبری این بازی گفت: برای آرسنال احترام زیادی قائلم و معتقدم میکل آرتتا عملکرد فوق‌العاده خوبی در این تیم داشته است. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی دارند. گابریل مارتینلی عجب بازیکنی است. ساکا و توماس پارتی عالی هستند. در میانه زمین مارتین اودگارد را دارند و زمانی که او پانزده سال داشت، با پدرش حرف زدم تا به دورتموند بیاید؛ ولی نشد. گابریل ژسوس خرید بسیار خوبی برای آرسنال است و بسیار با اعتماد‌به‌نفس بازی می‌کند. ما به سیستم‌های جدیدی نیاز داریم تا بازی‌مان قابل‌پیش‌بینی نباشد. باتوجه‌به تیم مقابل، تغییر سیستم خواهیم داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->