نگاهی بر شروه‌خوانی «ناخدا ستوده» در برنامه هلال + فیلم قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

همایش محوری هفته وحدت با حضور علمای شیعه و اهل سنت در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۱۲۹۴۷۴
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
همایش محوری هفته وحدت با حضور علمای شیعه و اهل سنت در مشهد برگزار شد
همایش محوری هفته وحدت با حضور جمعی از علمای مسلمان استان متشکل از ائمه جمعه و جماعات، مدیران و اساتید مدارس علمیه و مبلغان دینی شیعه و اهل سنت، صبح امروز به میزبانی اردوگاه فرهنگی امام رضا (ع) برگزار شد.

مرتضی محمدپور|شهرآرانیوز، همایش محوری هفته وحدت با حضور آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی، محسن داوری فرماندار مشهد، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان دبیر شورای سیاست‌گذاری مدارس دینی اهل سنت کشور، خالد الملا رئیس جمعیت علمای اهل سنت عراق و نیز جمعی از علمای مسلمان استان متشکل از ائمه جمعه و جماعات، مدیران و اساتید مدارس علمیه و مبلغان دینی شیعه و اهل سنت، صبح امروز به میزبانی اردوگاه فرهنگی امام رضا (ع) برگزار شد.

ترویج بی‌حجابی، راهبرد جدید دشمن

خالد الملا، رئیس جمعیت علمای اهل سنت عراق هم در ابتدای این مراسم گفت: آمریکایی‌ها به‌عنوان سردمداران نظام سلطه راهبرد جدیدی در تقابل با اسلام در پیش گرفته‌اند و در ابتدا با نهادینه‎کردن دین‌گریزی در بین جوانان، زمینه را برای نادیده انگاری ارزش‌های اسلامی فراهم می‌کنند و در ادامه با ترویج بی‌حجابی، فساد اخلاقی را در جامعه دامن می‌زنند تا سرزمین‌های اسلامی را به سرنوشت آندلس دچار کنند.

وی ابراز کرد: در این شرایط، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تأکید دارند، باید جهاد تبیین را سرلوحه کار قرار داد و مسئولیت این امر به‌طور خاص، بر عهده علمای شیعه و اهل سنت است. همان افراط‌گرایانی که زمانی در محراب مسجد، علی بن ابی‌طالب (ع) را به شهادت رساندند، امروزه در قالب گروهک‌های تکفیری بلای جان منطقه و جهان اسلام هستند و در برابر این جریان و البته مستکبرانی که حامی آنان هستند، اتحاد و وحدت تنها راه‌حل عبور از مشکلات است.

استکبار به دنبال زمین زدن پرچم اسلام است

حجت‌الاسلام کاظم لطفیان دبیر شورای سیاست‌گذاری مدارس دینی اهل سنت کشور هم در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: امروزه هیچ کشوری به‌اندازه جمهوری اسلامی برای آمریکا دردسرساز نیست و از طرح خاورمیانه جدید گرفته تا تقویت گروهک‌های تروریستی و تکفیری همه با این هدف در دستور کار قرار دارد که جمهوری اسلامی زمین‌گیر شود و پرچمی بنام رسول‌الله (ع) در هیچ کشوری در اهتزاز نباشد.

وی ادامه داد: خیلی تفاوت است میان کسی که روسری می‌دهد و کسی که سر می‌دهد. خون‌های بسیاری در راه پاسداری از دین خدا و احکام الهی ریخته شده تا اسلام در آخرالزمان به دست ما برسد و در این شرایط، مسئولیت پاسداری از این خون‌ها بر عهده علمایی است که فارغ از شیعه یا سنی بودن، پیروی دین خدا و سیره رسول گرامی اسلام (ص) باشند.

تجلیل از فعالان حوزه تقریب و وحدت اسلامی در استان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->