روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سردار رحیمی: نقشه دشمنان برای زندان اوین نقش بر آب شد

  • کد خبر: ۱۳۱۱۶۰
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
سردار رحیمی: نقشه دشمنان برای زندان اوین نقش بر آب شد
رئیس پلیس پایتخت گفت: در همه حوادث تلاش ما بر این بود که کوچک‌ترین آسیبی به اموال و وسایل شهروندان و بیت المال وارد نشود.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین رحیمی افزود: در راستای مرتفع کردن مطالبات مردمی که مقابله با سرقت و همچنین برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی به خصوص در حوزه امنیت اخلاقی است همه تلاش خود را به کار بسته ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در حوادث اخیر علیرغم همه تلاش‌های ددمنشانه و مذبوحانه دشمنان در ایجاد آشوب و اغتشاش و برهم زدن امنیت و آرامش شهروندان، پلیس با تمام وجود تا پای جان برای امنیت و آرامش مردم ایستاد و مجاهدانه تلاش کرد تا امنیت و آرامش مردم به مخاطره نیفتد.

سردار رحیمی گفت: امنیت و آرامش بستر و زمینه لازم برای هر جامعه‌ای محسوب می‌شود که اگر به این مهم خدشه‌ای وارد شود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود، همچنان که در همه جای دنیا و حتی کشور‌های اروپایی که خود را داعیه دار فرهنگ و تمدن می‌دانند، شاهد هستیم که در پی حوادث و اغتشاشات خیابانی چگونه برخی افراد فرصت طلب و هنجار شکن به دنبال غارت و چپاول اموال مردم هستند و دانسته و یا ندانسته امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه در بستر فضای مجازی در یک جنگ تمام عیار هیبریدی و ترکیبی دشمنان با سیاه نمایی، دروغ پردازی، وارونه نمایی، شایعه، فریب، برجسب زنی و … به میدان آمدند تا به اهداف خود دست پیدا کنند، گفت: این بار هم دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود برسند و در سد پولادین و اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران خللی ایجاد کنند چرا که آن‌ها تلاش دارند تا در کشور ما سوریه‌ای دیگر خلق نمایند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه سازمان انتظامی مظلومانه در مقابل توطئه دشمنان ایستاد و مجاهدت کرد، بیان داشت: در این حوادث توانمندی و تبلور قدرت پلیس به خوبی به نمایش گذاشته شد که چگونه دلاور مردان انتظامی از حدود و ثغور و امنیت و آرامش مردم تا پای جان دفاع می‌کنند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر، تهران بزرگ مرکز تمرکز و توجه دشمن بود، گفت: در همه حوادث و در راستای خدمت به مردم از سرباز تا سردار با اعتقاد و باور و همه توان پای کار هستیم و خستگی در قاموس همکاران من در پلیس پایتخت معنایی ندارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این حوادث تعدادی از همکاران ما مجروح و مضروب و مصدوم شدند، خاطر نشان کرد: در همه حوادث تلاش ما بر این بود که کوچک‌ترین آسیبی به اموال و وسایل شهروندان و بیت المال وارد نشود و حتی اعلام شد که در این حوادث کسانی که به اموال آن‌ها آسیبی وارد شده است برای برآورد و تخمین و جبران خسارت به پلیس پیشگیری فاتب مراجعه نمایند.

سردار رحیمی با اشاره به حادثه اوین و حضور سریع یگان‌های عملیاتی و اطلاعاتی در زندان اوین، گفت: موضوع زندان اوین به سرعت و با اقتدار مدیریت شد و در این صحنه نیز نقشه دشمنان که به دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش در ندامتگاه‌ها بودند نقش بر آب شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه برای دفاع از آرمان‌های مردم و انقلاب مستحکم و مقتدر خواهیم ایستاد، بیان داشت: ما همواره خود را خادم و خدمتگزار مردم و مردم را بزرگترین و بهترین حامی و مدافع خود می‌دانیم و اجازه نخواهیم داد کسی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بی اندازد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->