نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

هواداران یوونتوس به دنبال اخراج آلگری

  • کد خبر: ۱۳۱۶۱۵
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
هواداران یوونتوس به دنبال اخراج آلگری
نتایج فاجعه‌بار تورینی‌ها، صدای هواداران این تیم را درآورد.

مدت‌هاست که در یوونتوس طرف‌داران دیگر علاقه‌ای به ماندن ماکسیملیانو آلگری، سرمربی این تیم، ندارند. از حدود یک‌ماه پیش و باتوجه‌به نتایج ضعیف بانوی پیر در سری‌آ و لیگ قهرمانان، پاول ندود، نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس، همراه با برخی دیگر از اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه خواهان پایان همکاری با او بودند.

اما دوستی صمیمی این سرمربی با آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه، باعث شد که این مربی همچنان به کارش ادامه دهد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد شکست یووه از بنفیکا و حذف قطعی این تیم از لیگ قهرمانان، دیگر صبر طرف‌داران را لبریز کرده است و می‌خواهند هرچه زودتر شاهد پایان همکاری تیم محبوبشان با این سرمربی باشند.

رکورد‌های منفی در کارنامه آلگری

شکست این تیم مقابل بنفیکای پرتغال درحالی رقم خورد که بانوی پیر برای اولین‌بار در تاریخ حضورش در لیگ قهرمانان اروپا، در نیمه اول یک بازی سه گل دریافت می‌کرد. همچنین این تیم ایتالیایی برای اولین‌بار پس از فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ نتوانست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دور بعد صعود کند. در مجموع، این تیم حتی سایه‌ای هم از یوونتوس قدرتمند سال‌های گذشته نبود و در لیسبون و زیر فشار بنفیکا، کاملا از هم پاشید و بدون برنامه بازی کرد. نکته‌ای که طرف‌داران این تیم ایتالیایی را بیشتر عصبانی کرد، مصاحبه آلگری پس از مسابقه فاجعه‌بار تیمش در لیسبون بود.

این سرمربی در پاسخ به خبرنگاران پس از بازی گفت: «امشب اشتباهات زیادی داشتیم، اما الان صحبت دراین‌باره فایده‌ای ندارد. در فوتبال هم شکست‌هایی وجود دارد. ما ناامید و عصبانی هستیم، زیرا از لیگ قهرمانان اروپا خارج شده‌ایم، اما حالا باید تمرکز خود را روی لیگ ایتالیا و همچنین دیدار بعدی برابر پاری‌سن‌ژرمن قرار دهیم، زیرا دست‌کم باید در لیگ اروپا حضور داشته باشیم.» شاید عذرخواهی به‌دلیل نتایج و بازی ضعیف، کمترین توقع طرف‌داران عصبانی از سرمربی تیمشان بود، اما آلگری شروع به داستان‌سرایی درباره طبیعی‌بودن شکست در فوتبال کرد!

فعلا از اخراج خبری نیست

فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر ایتالیایی، ساعاتی پس از شکست یوونتوس و حذف آن‌ها از لیگ قهرمانان، در حساب توئیتر خود نوشت: «بخش زیادی از هواداران یوونتوس که از مدت‌ها قبل انتظار اخراج آلگری را می‌کشیدند، از شب گذشته منتظر شنیدن خبر رسمی اخراج او هستند. بااین‌حال، یوونتوسی‌ها فعلا باید صبر کنند. هیچ تغییری در وضعیت آلگری روی نیمکت یوونتوس ایجاد نشده است. آلگری فعلا اخراج نمی‌شود و با وضعیت کنونی هم قصد ندارد باشگاه را ترک کند. آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس، پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد به همکاری با آلگری ادامه دهد. قرارداد کنونی این سرمربی تا سال ۲۰۲۵ با یوونتوس اعتبار دارد.»

پاریس تیر خلاص را به مکس می‌زند؟

کسب فقط سه امتیاز از پنج بازی و قبول چهار شکست از پنج مسابقه، بدترین عملکرد سال‌های گذشته یوونتوس در لیگ قهرمانان را رقم زده است و بعید به‌نظر می‌رسد هواداران این تیم دیگر تحمل حضور مکس آلگری را روی نیمکت تیم موردعلاقه‌شان داشته باشند. اما چیزی که احتمالا تیر خلاص را به این سرمربی خواهد زد، احتمال چهارم‌شدن آن‌ها در گروه خواهد بود؛ اتفاقی که باعث می‌شود این تیم حتی از راهیابی به لیگ اروپا هم باز بماند.

یووه الان هم‌امتیاز با تیم چهارم گروه است و فقط به‌لطف تفاضل گل بهتر در رتبه سوم قرار دارد. در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بانوی پیر میزبان تیم قدرتمند پاری‌سن‌ژرمن است و در صورتی که موفق نشود در این بازی پیروزی شود، احتمال دارد فاجعه برای این تیم ایتالیایی کامل شود و حتی نتواند به لیگ اروپا هم راه پیدا کند؛ آنجاست که احتمالا دیگر دوستی صمیمی آلگری با مالک باشگاه و داشتن قرارداد بلندمدت تا سال ۲۰۲۵ با یوونتوس هم به این سرمربی کمک نخواهد کرد و شاهد پایان کار او در تورین خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->