ساعت کار ادارات بجنورد و خراسان شمالی از فردا تغییر کرد (۸ مرداد ۱۴۰۳) وحشت جنگ با حزب الله، شمال سرزمین‌های اشغالی را فلج کرد روسیه در انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا دخالت ندارد ظریف: عارف سیاستمدار پاکدست و معتدلی است هنیه: سوم آگوست روز ملی و جهانی یاری غزه و اسرای فلسطینی است بلینکن: تنش ها در مرز لبنان نباید افزایش یابد حمله حزب الله به ۲ مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی (۷ مرداد ۱۴۰۳) نظامیان صهیونیست در کمین رزمندگان مقاومت | شلیک به بالگرد ارتش اسرائیل در خان‌یونس + فیلم (۷ مرداد ۱۴۰۳) اوکراین: ارتش روسیه ۵۷۴ هزار نظامی از دست داده است پزشکیان در جلسه هیئت دولت: باید کابینه‌ای تشکیل دهیم که فارغ از دسته‌بندی‌های جناحی جلوه وفاق ملی باشد جلسه هیئت دولت با حضور پزشکیان برگزار شد رسانه آمریکایی: واشنگتن برای کاهش تنش در منطقه پیام‌هایی برای ایران ارسال کرده است واکنش طیب نیا به انتخاب عارف به عنوان معاون اول پزشکیان محسن حاجی‌میرزایی، رئیس‌دفتر مسعود پزشکیان، کیست؟ + سوابق محمد مخبر انتصاب عارف به معاون اولی رئیس جمهور را تبریک گفت رئیس دفتر جدید رئیس جمهوری اسلامی ایران منصوب شد + جزئیات محمدرضا عارف، معاون اول مسعود پزشکیان کیست؟ + بیوگرافی و سوابق محمدرضا عارف به عنوان معاون اول دولت مسعود پزشکیان منصوب شد + حکم انتصاب تمجید ارتش عراق از آموزش‌های نظامی افسران عراقی در دوره‌های عالی نظامی در ایران سازمان ملل: خواستار خویشتن‌داری تل‌آویو-بیروت هستیم
سرخط خبرها

زمستان سخت اروپا| ماکرون به زلنسکی قول کمک داد

  • کد خبر: ۱۳۲۵۰۹
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
  • ۱
زمستان سخت اروپا| ماکرون به زلنسکی قول کمک داد
با وحود اینکه فرانسه مانند بسیاری دیگر از کشور‌های اروپایی احتمالا زمستان سختی پیش‌رو داشته باشد، اما ماکرون به زلنسکی وعده داده در پشت سر گذاشتن زمستان به اوکراین کمک می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که پیش‌بینی می‌شود فرانسه مانند بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی زمستان سختی پیش‌رو داشته باشد، در یک تماس تلفنی بین امانوئل ماکرون و ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور فرانسه به همتای اوکراینی خود وعده داد کشورش به اوکراین در پشت سر گذاشتن زمستان کمک کند. 

به گزارش راشا تودی، ماکرون ضمن بیان این که فرانسه به اوکراین کمک خواهد کرد تا زمستان را پشت سر بگذارد، گفت پاریس در تعمیر زیرساخت‌های آب و انرژی اوکراین که در پی حملات سنگین روسیه آسیب دیده کمک خواهد کرد. 

ماکرون همچنین متعهد شد دفاع ضد هوایی اوکراین را تقویت کند و موافقت کرد که کنفرانسی بین‌المللی را برای حمایت از غیرنظامیان اوکراینی در زمستان، برگزار کند. 

به دنبال تحریم روسیه از سوی کشورهای غربی، بحران انرژی شدیدی در کشورهای اروپایی بوجود آمده و این بحران سبب شده تا این کشورها شاهد اعتراضات و اعتصابات گسترده‌ باشند. 

در میانه این بحران، اخیراً رئیس‌جمهور فرانسه در سخنانی آمریکا را متهم کرد که گاز طبیعی را تا چهار برابر گرانتر به کشورهای اروپایی می‌فروشد. امانوئل ماکرون در نشست خبری پس از اجلاس سران اتحادیه اروپا در شهر بروکسل بلژیک از آمریکا به دلیل اتخاذ معیارهای دوگانه در زمینه قیمت فروش گاز طبیعی انتقاد کرد.

رئیس‌جمهور فرانسه در حالی این سخنان را بیان کرد که بحران انرژی در این کشور بالا گرفته و مردم در روزهای گذشته دست به اعتصاب و تظاهرات زدند. 

 موسسه «ورسیک ماپل کرافت» اعلام کرده  اگر اروپا زمستان امسال با اختلال غیرمنتظره در عرضه گاز مواجه شود، احتمالا افزایش بیشتر ناآرامی‌های داخلی و بی‌ثباتی دولت‌های اروپایی را در پی خواهد داشت.

اخیراً حملات به زیرساخت‌های انرژی اوکراین توسط نیروهای مسلح روسیه که از دهم اکتبر (۱۸ مهر) دو روز پس از حمله تروریستی به پل شبه‌جزیره کریمه آغاز شد، این کشور را هم در آستانه زمستان سخت با بحران مواجه کرده است. شهردار کی‌یف از کشورهای غربی خواسته پتو، لباس گرم و ژنراتور برای اوکراین بفرستند تا این کشور بتواند زمستان را پشت سر بگذارد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
0
0
:))) خیلی سختشونه !!!! با ذخایر پر گاز زندگی و سر کنند !!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->