اولین ویدیو از رابط کاربری One UI 8 سامسونگ منتشر شد + فیلم جیمز وب شواهدی از حیات فرازمینی در فاصله ۱۲۴ سال نوری زمین کشف کرده است گلکسی M56 سامسونگ معرفی شد + مشخصات و قیمت یک میلیون و ۱۲۲ هزار شماره تلفن فعال در مشهد وجود دارد| ایجاد ۶۰۰ کیلومتر فیبر نوری جدید در سال ۱۴۰۴ بالاخره توکن «پاوز» لیست شد + قیمت و آموزش برداشت نگاهی به اکوسیستم استارتاپی در خراسان رضوی | فرازونشیب‌های یک قطب نوآوری دانشجویان از امروز (۲۶ فروردین ۱۴۰۴) می‌توانند برای بیمه موبایل و لپ‌تاپ ثبت‌نام کنند کیتی پری و ۵ زن دیگر در مأموریتی کاملا زنانه به فضا رفتند + فیلم ایران آماده است با کمک کشورهای همسایه منظومه ماهواره اینترنتی بسازد اسناد تازه‌منتشرشده سیا از حمله تلافی‌جویانه آدم فضایی‌ها به نظامیان شوروی افزایش قیمت پلی استیشن ۵ در بازار‌های جهانی (۲۵ فروردین ۱۴۰۴) کاهش سود بازرگانی گوشی موبایل بعد از تغییر نرخ محاسباتی ارز برای واردات کالا محبوبیت ایلان ماسک در آمریکا به‌شدت رو به کاهش است فصل دوم سریال لست آف آس (The Last of Us ۲) در چه لوکیشن‎‌هایی فیلمبرداری شده است؟ ویدئویی از ربات انسان‌نمای اطلس درحال کار با دوربین فیلم‌برداری ترامپ گوشی‌ها، کامپیوترها و تراشه‌ها را از تعرفه‌ها معاف کرد برای نخستین‌بار نوزادی با لقاح مصنوعی رباتیک و تحت کنترل هوش مصنوعی به‌ دنیا آمد درگذشت اکبر اعتماد پایه گذار صنعت هسته ای ایران واتساپ با چند قابلیت جدید آپدیت شد: نمایش افراد آنلاین گروه و زوم کردن در تماس‌ها صدای راه‌اندازی ویندوز ۹۵ به آرشیو صداهای ملی کتابخانه کنگره آمریکا اضافه شد + صوت چین در اقدامی تلافی‌جویانه تعرفه واردات کالا‌های آمریکایی را به ۱۲۵ درصد افزایش داد
سرخط خبرها

احتمالا برندها و سازمان‌ها در توییتر تیک طلایی‌رنگ می‌گیرند

  • کد خبر: ۱۳۶۰۷۶
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
احتمالا برندها و سازمان‌ها در توییتر تیک طلایی‌رنگ می‌گیرند
ایلان ماسک گفته که توییتر احتمالا «تیکی با رنگ متفاوت» برای سازمان‌ها و شرکت‌ها در نظر می‌گیرد. در حال حاضر سیستم احراز هویت توییتر مبتنی‌بر تیک آبی است.

به گزارش شهرآرانیوز -  ورج با استناد به یک فایل صوتی که از جلسه‌ی بین ایلان ماسک و کارکنان توییتر فاش شده، به نقل از رهبر و مدیرعامل جدید این شبکه‌ی اجتماعی گفته است که سرویس هشت دلاری Twitter Blue احتمالاً به‌این‌زودی‌ها مجدداً دردسترس قرار نمی‌گیرد. این سرویس دریافت تیک آبی را در ازای پرداخت ماهانه هشت دلار امکان‌پذیر می‌کند.

پس از آغازبه‌کار توییتر بلو، تعدادی از کاربران شروع‌به جعل هویت افراد معروف کردند و مشکلاتی به بار آوردند. اکنون ماسک می‌گوید: «تا زمانی که مطمئن نشویم جعل هویتِ قابل توجهی اتفاق نمی‌افتد، توییتر بلو برنمی‌گردد.»

ایلان ماسک هفته‌ی گذشته در توییتی گفت سرویس توییتر بلو روز ۲۹ نوامبر ۲۰۲۲ (۸ آذر ۱۴۰۱) مجدداً دردسترس قرار خواهد گرفت. بااین‌حال در جلسه‌ی حضوری با کارکنان، اعلام شد که زمان دقیق آغازبه‌کار توییتر بلو نامشخص است: «شاید هفته‌ی بعد راه‌اندازی‌اش کنیم، شاید چنین کاری انجام ندهیم. تا زمانی که تا حد زیادی مطمئن نشویم که توییتر دربرابر جعل هویت قابل توجه محفوظ است، سرویس بلو را راه‌اندازی نخواهیم کرد.»

ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر، تحولات این شبکه‌ی اجتماعی را سریعاً شروع کرد و در اولین اقدام به گروهی از کارمندان فرصت داد تا در بازه‌ی زمانی کوتاه، سرویس اشتراکی توییتر بلو را بازطراحی کنند. با وجود هشدار‌های اولیه از سوی اعضای تیم اعتماد و ایمنی توییتر، ماسک سرویس جدید بلو را دردسترس قرار داد و کاربران سریعاً شروع‌به جعل هویت کردند. پس از تنها دو روز، سرویس بلو از دسترس خارج شد.

فعلاً مشخص نیست که ایلان ماسک چگونه می‌خواهد جلوی جعل هویت افراد معروف را بگیرد. توییتر بلو با وجود اعطای تیک آبی، هویت صاحب حساب کاربری را به‌طور دقیق احراز نمی‌کند. توییتر در هفته‌های اخیر برچسب خاکستری Official را به حساب‌های رسمی اضافه، حذف و سپس مجدداً اضافه کرد. هیچ توضیحی درباره‌ی این برچسب ارائه نشده،، اما مشخصاً ماسک ازطریق آن در تلاش است حساب‌های رسمی را از حساب‌های غیررسمی متمایز کند.

ایلان ماسک در جلسه‌ی جدیدش با کارکنان توییتر گفت که احتمالاً این شبکه‌ی اجتماعی به‌جای تیک آبی، «تیکی با رنگ متفاوت» به حساب‌های کاربری مؤسسه‌ها و شرکت‌ها اختصاص می‌دهد. ماسک می‌گوید این تیک جدید هنوز در مرحله‌ی ایده‌پردازی است و تصمیم نهایی درباره‌ی آن گرفته نشده. شماری از کاربران گفته‌اند که ممکن است شاهد اضافه شدن تیک طلایی‌رنگ به حساب‌های توییتری باشیم.

به‌دنبال انتشار گزارش اختصاصی ورج، ایلان ماسک در توییتی تأیید کرد که سرویس اشتراکی بلو تا زمان روی کار آمدن مکانیزمی برای جلوگیری از جعل هویت گسترده، ارائه نخواهد شد. او همچنین گفته است: «ما احتمالاً از تیکی با رنگ متفاوت برای سازمان‌ها استفاده خواهیم کرد.»

توییتر در حال حاضر بخش اعظم درآمدهایش را ازطریق تبلیغات کسب می‌کند، اما ایلان ماسک در تلاش است سهم سرویس اشتراکی را از درآمد کلی توییتر افزایش دهد. ماسک عقیده دارد که آینده‌ی توییتر وابسته به موفقیت سرویس اشتراکی است. از زمان تصاحب توییتر به دست ایلان ماسک، درآمد تبلیغاتی این شبکه‌ی اجتماعی افت قابل توجهی را تجربه کرده است.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->