آدرس محل‌های برگزاری احیای شب‌های قدر در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| سیاه پوش شدن حرم مطهر رضوی همزمان با ایام شهادت امیرالمومنین(ع) اعمال شب ۱۹ ماه مبارک رمضان + ادعیه و نماز میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد ویدئو | ضیافتی امام رضایی در کنار خادمان امنیت مردم ویدئو | حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌اولی‌ها مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در حرم مطهر رضوی جزئیات مراسم احیا شب نوزدهم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی ارسال شد توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲، ۲۵ درصد رشد داشت. جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست  زائران حرم امام رضا (ع) در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی شدند
سرخط خبرها

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با خانواده شهید «رضا رضوانی»

  • کد خبر: ۱۳۶۹۵۷
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
دیدار تولیت آستان قدس رضوی با خانواده شهید «رضا رضوانی»
تولیت آستان قدس رضوی با حضور در منزل سرباز شهید «رضا رضوانی» با خانواده این شهید مرزبانی که ۲۵ آبان ماه امسال حین پایش و کنترل مرز‌های شرقی کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی، در این دیدار ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهید رضوانی گفت: فرزند شما در لباس مقدس مرزبانی از وطن و در راه حفاظت از امنیت کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد که افتخار بزرگی است و همه ما مدیون تلاش‌ها، شجاعت‌ها و مجاهدت‌های این شهید و دیگر شهدای عزیز مرزبانی هستیم.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: این شهید بزرگوار که امانت خدا نزد شما بود، جان خود را در راه انقلاب، اسلام و امنیت کشور فدا کرد و خداوند این امانت را به بهترین شکل ممکن، در قامت یک شهید از شما پس گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین مروی ادامه داد: خون این شهیدان که در راه اسلام ریخته شده است، هدر نخواهد رفت و شما خانواده داغدار شهدا نیز که سختی‌ها و ناراحتی‌های بسیاری را متحمل شده‌اید و با صبر و بردباری، تسلیم مقدرات الهی و راضی به رضای الهی هستید، نزد خداوند متعال اجر و قرب بسیاری دارید. 
وی افزود: امام حسین (ع) در لحظات آخر واقعه عاشورا، که همه اصحاب و یارانشان به شهادت رسیده بودند، فرمودند «خدایا، راضی‌ام به رضای تو»، ما نیز به تأسی از ائمه اطهار (ع) و حضرت اباعبدالله باید صبر پیشه کنیم و راضی به رضای حق تعالی باشیم.
تولیت آستان قدس رضوی در ادامه گفت: خداوند پاداش این صبر و بردباری را به شما خانواده شهدا عطا خواهد کرد و اولین پاداش شما در قیامت این است که در درگاه الهی در مقام خانواده شهید حاضر خواهید شد و جایگاهی رفیع خواهید داشت.
 حجت الاسلام و المسلمین مروی پس از دیدار با خانواده این سرباز شهید در منطقه حاشیه شهر مشهد و کسب اطلاع از فعالیت شهید رضوانی و پدر بزرگوارش در نانوایی محل سکونت، دستور داد امروز ششم آذر ماه به یاد آن شهید تمامی نان‌های پخت شده در این نانوایی با هزینه آستان قدس رضوی و به صورت صلواتی بین ساکنان منطقه توزیع شود.

دیدار تولیت آستان قدس رضوی با خانواده شهید «رضا رضوانی»

شایان ذکر است پیکر مطهر شهید رضا رضوانی، که حین پایش و کنترل نوار مرزی در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، ۲۸ آبان ماه همراه با پیکر‌های مطهر شهیدان دانیال رضازاده و حسین زینال زاده در مشهد مقدس تشییع و پس از طواف و اقامه نماز در حرم مطهر رضوی، در روستای رضوان به خاک سپرده شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->