چگونه از چت‌جی‌پی‌تی در دانشگاه استفاده کنیم که تقلب محسوب نشود؟ آیا آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس از شارژ فوق‌سریع پشتیبانی می‌کنند؟ آخرین خبر از پرونده قاچاق آیفون: ۱۱ مدیر متخلف ممنوع‌الخروج شدند سند هوش مصنوعی خراسان رضوی تدوین می‌شود تلاش آمریکا برای حل بحران مسکن با چاپ سه‌بُعدی! رمزارزها در آستانه آلت‌سیزن | پیش‌بینی‌ها برای ۲۰۲۵ همراه اول، اولین‌ اپراتوری که از فناوری سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) در ایران پشتیبانی می‌کند همه چیز درباره eSIM یا سیم کارت الکترونیکی: مزایا، معایب و کاربردها مشکل کاهش بازدید استوری‌های متوالی اینستاگرام حل شد کاهش علاقه دانش‌اموزان به رشته ریاضی تهدید جدی برای تربیت متخصصان هوش مصنوعی در کشور کودکان نابغه‌ ایران چرتکه انداختند رشته «هوش مصنوعی» برای دوره دوم متوسطه ایجاد می‌شود والدین چطور می‌توانند بر استفاده فرزندانشان از کنسول پلی‌استیشن نظارت کنند؟ نتیجه تحقیقات جدید: سرعت پیرشدن سلول‌های بنیادی انسان در فضا افزایش می‌یابد کابل شارژ هم از جعبه ایرپاد پرو ۳ حذف شد! آیفون ۱۷ پرو مکس، قدرتمندترین گوشی اپل، رونمایی شد + مشخصات و قیمت اپل از آیفون ۱۷ پرو رونمایی کرد + مشخصات و قیمت مقایسه قیمت آیفون ۱۷، آیفون ۱۷ ایر، آیفون ۱۷ پرو و آیفون ۱۷ پرو مکس اپل واچ سری ۱۱ معرفی شد + مشخصات و قیمت ایرپاد پرو ۳ اپل معرفی شد + مشخصات و قیمت آیفون ۱۷ اپل رونمایی شد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

افزایش کاربران توئیتر نسبت به سال گذشته

  • کد خبر: ۱۳۷۱۷۵
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
افزایش کاربران توئیتر نسبت به سال گذشته
کاربران توئیتر در مقایسه با سال گذشته ۶۶ درصد افزایش یافتند.

به گزارش شهرآرانیوز، ایلان ماسک مالک توئیتر در توئیتی اعلام کرد که تعداد ثبت نام کاربران جدید به بالاترین رقم خود در تاریخ این پلتفرم رسانه اجتماعی رسیده است.

بر اساس اسلایدهایی از یک گفتگوی شرکتی که او به صورت آنلاین منتشر کرد، ثبت نام های جدید به طور میانگین بیش از دو میلیون در روز در هفت روز منتهی به ۱۶ نوامبر افزایش یافت که ۶۶ درصد نسبت به هفته مشابه در سال گذشته میلادی جهش نشان می‌دهد.

ماسک در توئیت دیگری در اوایل روز یکشنبه گفت: فکر می‌کنم مسیری را به سمت توئیتر می‌بینم که طی ۱۲ تا ۱۸ ماه از یک میلیارد کاربر ماهانه فراتر می‌رود.

توئیتر از زمانی که این مالک میلیاردر شرکت تسلا و اسپیس ایکس مسئولیت این پلتفرم را بر عهده گرفت، در هفته‌های اخیر با چیزی که ماسک آن را «کاهش شدید درآمد» می‌خواند، دست و پنجه نرم می‌کند.

وی علت این امر را از دست دادن تبلیغ‌کنندگانی دانست که کمپین‌های توئیتر خود را به دنبال تغییرات ماسک در این پلتفرم متوقف کرده‌اند.

در اوایل ماه جاری میلادی، ماسک نیمی از نیروی کار توییتر، از جمله تیم‌های مسئول ارتباطات، مدیریت محتوا، و حقوق بشر و اخلاق هوش مصنوعی را اخراج کرد.

این موضوع، همراه با تصمیم قبلی ماسک برای دریافت هزینه از کاربران برای تیک آبی توئیتر، نگرانی‌هایی را در مورد تعدیل محتوای این پلتفرم و افزایش حساب‌های جعلی و این که چگونه ممکن است این امر بر تصویر ذهنی مردم از تبلیغ‌کنندگان توییتر تأثیر بگذارد، برانگیخت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->