هشت‌آباد، پارکینگی در هسته مرکزی شهر

  • کد خبر: ۱۳۹۳۵۱
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
هشت‌آباد، پارکینگی در هسته مرکزی شهر
پروژه پارکینگ هشت آباد امروز در میدان شهدا و مرکز شهر در حالی به بهره‌برداری خواهد رسید که ظرفیت جدیدی به محل پارک خودرو در نزدیک‌ترین نقطه به حرم رضوی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، پروژه پارکینگ هشت‌آباد امروز در میدان شهدا و مرکز شهر در حالی به بهره‌برداری خواهد رسید که ظرفیت جدیدی به محل پارک خودرو در نزدیک‌ترین نقطه به حرم رضوی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

در این پارکینگ زیرسطحی قرار است برای حدود ۵۰۰ خودرو جای پارک ایجاد شود. اکنون عملیات ساخت پارکینگ هشت آباد به پایان رسیده است و امروز به بهره‌برداری خواهد رسید.

سید‌خلیل منبتی، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، درباره ساخت پارکینگ هشت آباد اظهار کرد: عملیات ساخت این پارکینگ پس از انجام مراحل طراحی و اخذ مجوز‌های مربوط در خیابان توحید و در نزدیک‌ترین نقطه به میدان شهدا از تاریخ ۱۱ آذرماه سال ۹۹ آغاز شد.

وی با بیان اینکه با ساخت پارکینگ هشت آباد توسط سازمان عمران شهرداری مشهد حدود ۵۰۰ فضای پارک خودرو به موجودی فضای پارکینگی شهر مشهد افزوده خواهد شد، تصریح کرد: در ساخت این پارکینگ سعی شده است از به‌روزترین تجهیزات پارکینگی و سیستم‌های هوشمند استفاده شود.

پارکینگ هوشمند هشت آباد در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع ساخته شده و عملیات ساخت آن به پایان رسیده است. این پارکینگ دارای ۲۰ هزار و ۱۱۲ مترمربع فضای مسقف و ۵ هزارو ۲۴ متر مربع فضای غیرمسقف است.

با ساخت این پارکینگ و ایجاد فضای پارک در نزدیک منطقه به حرم مطهر رضوی، زائران این بارگاه نورانی می‌توانند بدون دغدغه خودرو خود را با امنیت زیاد در این پارکینگ پارک کنند و با استفاده از سیستم حمل ونقل عمومی به زیارت حضرت‌رضا‌(ع) مشرف شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->